ATM SI uzyskała certyfikaty jakości PN-EN ISO 9001:2001 oraz Wewnętrznego Systemu Kontroli
ATM Systemy Informatyczne Sp. z o.o. uzyskała Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością potwierdzający, że ATM SI spełnia wymagania normy PN-EN ISO 9001:2001 oraz certyfikat potwierdzający spełnienie kryteriów tzw. Wewnętrznego Systemu Kontroli (WSK).
Oba dokumenty wystawiło Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Certyfikacja objęła takie obszary działalności spółki, jak sprzedaż, konsulting, projektowanie, wdrożenia, integrację, serwis, eksploatację, outsourcing systemów teleinformatycznych oraz telekomunikacyjnych, a także świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Certyfikaty potwierdzają skuteczne i kompleksowe podejście spółki do kwestii zarządzania jakością, co jest jednym z istotnych warunków satysfakcji klientów ATM SI z oferowanych przez spółkę usług profesjonalnych oraz realizacji złożonych dostaw sprzętu, oprogramowania oraz usług.
źródło: ATM