Archiwalne

Awanse kadrowe w Big Five X

18.05.2007

Roman Pogorzelski został Dyrektorem Zarządzającym Big Five X w Polsce, firmy konsultingowej z zakresu strategii biznesowych i rozwiązań technologicznych, doradzającej na rynku usług bankowych, telekomunikacyjnych i ubezpieczeniowych. Zastąpił on na tym stanowisku Sławomira Grochulskiego, który objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Big Five X na Ukrainie. Na Partnera firmy awansował natomiast Maciej Stępień.

Roman Pogorzelski objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Big Five X w Polsce. Pełni także funkcję Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar sprzedaży międzynarodowej i krajowej. Do głównych jego obowiązków należy kształtowanie strategii firmy i jej realizacja oraz ocena możliwości rozwoju firmy w kraju i zagranicą. Zanim przybył do Big Five X, pracował w American Express TRS Inc. Co., w Travelers Cheques and Prepaid Services Group (TCPS). Odpowiadał tam za sprzedaż produktów grupy w Europie Środkowej i Wschodniej. Był zaangażowany w działania firmy nie tylko w tej części Europy, ale również w Turcji, Izraelu i Północnej Afryce. Jako członek TCPS European Leadership Team, wchodził w skład Europejskiego Komitetu Zarządzania Ryzykiem i Europejskiego Zespołu Zarządzania Klientem. Był również członkiem zespołu wdrażającego nowe produkty American Express w Rosji.

Sławomir Grochulski, Prezes Zarządu Big Five X, objął jednocześnie stanowisko Dyrektora Zarządzającego Big Five X na Ukrainie. Będzie odpowiadał za kształtowanie strategii oddziału firmy, którego siedziba mieści się w Kijowie. Dotychczas pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego spółki w Polsce, gdzie, oprócz kreowania strategii firmy, nadzorował jej bieżącą działalność, włączając do zakresu swoich obowiązków zarówno zarządzanie kompetencjami, jak i finansami spółki. Sprawował również kontrolę nad projektami dla klientów z sektora finansowego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie Accenture (wcześniej znanej jako Andersen Consulting), uczestnicząc w projektach dla instytucji finansowych w Polsce, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych.

Maciej Stępień awansował na Partnera Big Five X, stając się jednocześnie jednym z udziałowców firmy. Na stanowisku Partnera w Sektorze Usług Bankowych nadzoruje projekty biznesowe oraz systemy IT, stanowiące wsparcie dla tych rozwiązań. Jest również odpowiedzialny za outsourcing projektów dostarczanych przez Big Five X. Przed rozpoczęciem pracy w spółce zatrudniony był w firmie konsultingowej Accenture, gdzie specjalizował się w modelowaniu procesów biznesowych oraz wdrażaniu systemów IT dla klientów z sektora finansowego. Ma bogate doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu oprogramowania wspierającego obsługę kart płatniczych.

źródło: Big Five X

News Malowanie proszkowe - jak jedna metoda zmieniła oblicze renowacji?

Coraz więcej osób zastanawia się, jak skutecznie i trwale odnowić metalowe przedmioty codziennego użytku, konstrukcje stalowe czy aluminiowe. Rozwiązaniem, które zdobywa coraz większą popularność ze względu na trwałość, estetykę oraz ekologiczne podejście, jest malowanie proszkowe. Chociaż metoda ta znana jest od wielu lat, dopiero teraz zyskuje zasłużoną uwagę – szczególnie na rynku lokalnym, gdzie malowanie proszkowe Łódź staje się usługą coraz bardziej pożądaną przez klientów indywidualnych i firmy. czytaj więcej

News Spektrometry stacjonarne - niezbędne narzędzie w nowoczesnej kontroli jakości metali

W erze zaawansowanej produkcji przemysłowej kontrola składu chemicznego metali musi opierać się na precyzyjnych i powtarzalnych metodach analitycznych. Jednym z najważniejszych urządzeń w tym procesie jest spektrometr stacjonarny – aparat umożliwiający szybkie i dokładne określenie zawartości pierwiastków w badanej próbce. To właśnie dzięki tym urządzeniom możliwa jest bieżąca weryfikacja zgodności materiałów z wymaganiami norm technicznych. czytaj więcej

News Najczęstsze usterki Xbox Series X i ich objawy

Mogłoby się wydawać, że naprawy w większości wymagają starsze konsole – sprzęty, które odsłużyły już swoje lata, a teraz potrzebują wymiany części lub konserwacji. W końcu pierwsze Xboksy One mają już dekadę, a Xboksy 360 dobijają do dwudziestu lat. Niestety, usterkom ulega również dziewiąta generacja cudownych dzieci Microsoftu. Niektóre z nich nie są objęte gwarancją producenta (w tym oczywiście uszkodzenia z naszej winy), a samodzielna próba ich naprawy może sprawić, że wzrośnie koszt finalnej usługi lub (w najgorszym wypadku) sprzęt trafi na śmietnik. Bezpieczniejszą opcją jest wybór serwisu konsol. W tym artykule opowiemy Wam o najczęstszych problemach Xboksów Series X. Z tekstu dowiecie się, jakie mogą być ich przyczyny oraz objawy. Uzbrojeni w tę wiedzę, sami będziecie mogli wstępnie ocenić, z jakim typem usterki się mierzycie. Zapraszamy do czytania! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej