Archiwalne

Awanse kadrowe w Big Five X

18.05.2007

Roman Pogorzelski został Dyrektorem Zarządzającym Big Five X w Polsce, firmy konsultingowej z zakresu strategii biznesowych i rozwiązań technologicznych, doradzającej na rynku usług bankowych, telekomunikacyjnych i ubezpieczeniowych. Zastąpił on na tym stanowisku Sławomira Grochulskiego, który objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Big Five X na Ukrainie. Na Partnera firmy awansował natomiast Maciej Stępień.

Roman Pogorzelski objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Big Five X w Polsce. Pełni także funkcję Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar sprzedaży międzynarodowej i krajowej. Do głównych jego obowiązków należy kształtowanie strategii firmy i jej realizacja oraz ocena możliwości rozwoju firmy w kraju i zagranicą. Zanim przybył do Big Five X, pracował w American Express TRS Inc. Co., w Travelers Cheques and Prepaid Services Group (TCPS). Odpowiadał tam za sprzedaż produktów grupy w Europie Środkowej i Wschodniej. Był zaangażowany w działania firmy nie tylko w tej części Europy, ale również w Turcji, Izraelu i Północnej Afryce. Jako członek TCPS European Leadership Team, wchodził w skład Europejskiego Komitetu Zarządzania Ryzykiem i Europejskiego Zespołu Zarządzania Klientem. Był również członkiem zespołu wdrażającego nowe produkty American Express w Rosji.

Sławomir Grochulski, Prezes Zarządu Big Five X, objął jednocześnie stanowisko Dyrektora Zarządzającego Big Five X na Ukrainie. Będzie odpowiadał za kształtowanie strategii oddziału firmy, którego siedziba mieści się w Kijowie. Dotychczas pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego spółki w Polsce, gdzie, oprócz kreowania strategii firmy, nadzorował jej bieżącą działalność, włączając do zakresu swoich obowiązków zarówno zarządzanie kompetencjami, jak i finansami spółki. Sprawował również kontrolę nad projektami dla klientów z sektora finansowego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie Accenture (wcześniej znanej jako Andersen Consulting), uczestnicząc w projektach dla instytucji finansowych w Polsce, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych.

Maciej Stępień awansował na Partnera Big Five X, stając się jednocześnie jednym z udziałowców firmy. Na stanowisku Partnera w Sektorze Usług Bankowych nadzoruje projekty biznesowe oraz systemy IT, stanowiące wsparcie dla tych rozwiązań. Jest również odpowiedzialny za outsourcing projektów dostarczanych przez Big Five X. Przed rozpoczęciem pracy w spółce zatrudniony był w firmie konsultingowej Accenture, gdzie specjalizował się w modelowaniu procesów biznesowych oraz wdrażaniu systemów IT dla klientów z sektora finansowego. Ma bogate doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu oprogramowania wspierającego obsługę kart płatniczych.

źródło: Big Five X

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Czy polskie dzieci są uzależnione od smartfonów?

Smartfony to już nieodłączny element naszego codziennego życia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Niewątpliwie mają one wiele zalet i ułatwiają nam życie w różnych kwestiach. Jest jednak także druga strona medalu - nadmierne korzystanie z nich przez najmłodszych budzi poważne obawy wśród rodziców i nauczycieli. czytaj więcej

News Najczęstsze usterki Xbox Series X i ich objawy

Mogłoby się wydawać, że naprawy w większości wymagają starsze konsole – sprzęty, które odsłużyły już swoje lata, a teraz potrzebują wymiany części lub konserwacji. W końcu pierwsze Xboksy One mają już dekadę, a Xboksy 360 dobijają do dwudziestu lat. Niestety, usterkom ulega również dziewiąta generacja cudownych dzieci Microsoftu. Niektóre z nich nie są objęte gwarancją producenta (w tym oczywiście uszkodzenia z naszej winy), a samodzielna próba ich naprawy może sprawić, że wzrośnie koszt finalnej usługi lub (w najgorszym wypadku) sprzęt trafi na śmietnik. Bezpieczniejszą opcją jest wybór serwisu konsol. W tym artykule opowiemy Wam o najczęstszych problemach Xboksów Series X. Z tekstu dowiecie się, jakie mogą być ich przyczyny oraz objawy. Uzbrojeni w tę wiedzę, sami będziecie mogli wstępnie ocenić, z jakim typem usterki się mierzycie. Zapraszamy do czytania! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej