Archiwalne

Bartłomiej Kaliś w CenterNET

17.04.2008

Kierownikiem ds. Mediów w zespole CenterNET S.A. został Bartłomiej Kaliś. Odpowiedzialny jest za efektywne zarządzanie budżetem reklamowym marek, kompleksowe działania medialne, wybór i współpracę z domem mediowym oraz mediami.

„Kolejny operator, wbrew opinii sceptyków, ma szansę na Polskim rynku” – mówi Kaliś. "Start takiego przedsięwzięcia to ogromne wyzwanie, sprostam mu” – dodaje.

Kaliś jest osobą od lat związaną z branżą reklamową i komunikacyjną. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał m.in. w Initiative Media Warszawa sp. z o.o. od strony agencyjnej oraz w PTK Centertel sp. z o.o. od strony reklamodawcy. Ukończył Wyższą Szkołę Handlu i Prawa w Warszawie.

źródło: CenterNET

News Najlepsze gadżety do iPhone 16e - co warto kupić?

Smartfon iPhone 16e zdążył już zyskać rzeszę fanów na całym świecie. Nic dziwnego, ponieważ wypuszczone pod sztandarem Apple urządzenie oferuje wiele możliwości. Warto odpowiednio zadbać o swój smartfon, inwestując w odpowiednie akcesoria i gadżety. To właśnie na nich skupimy się w poniższym artykule i podpowiemy, co warto kupić do swojego iPhone'a 16e. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej