Archiwalne

BT: Najnowsze kolekcje Tommy Hilfiger powstają w wirtualnych przymierzalniach

30.04.2010


Grupa Tommy Hilfiger jako pierwsza w branży wykorzystała technologię telepresence do stworzenia „wirtualnych przymierzalni”. Rozwiązanie to pozwoli ograniczyć koszty, przyspieszyć proces wprowadzania towarów na rynek i dbać o środowisko naturalne.

Wiodąca marka lifestylowa Tommy Hilfiger, sygnowana przez jednego z największych projektantów marek odzieżowych na świecie, podpisała pięcioletni kontrakt na dostawę usług ze spółką BT. Zgodnie z postanowieniami umowy, BT dostarczy rozwiązania wideokonferencyjne, obejmujące pierwsze w tej branży „wirtualne przymierzalnie”, które spółka stworzyła wspólnie z firmą TANDBERG, obecnie będącą częścią nowo powstałej grupy Cisco TelePresence Technology Group.

Wirtualne przymierzalnie umożliwiają natychmiastową, bezpośrednią komunikację i współpracę pomiędzy projektantami Tommy Hilfiger, a producentami. Rozwiązanie to pozwala na nawiązanie łączności pomiędzy biurami w Amsterdamie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Tokio, a potencjalnie z jeszcze większą liczbą placówek.

Wirtualne przymierzalnie – oparte o rozwiązanie Unified Communications Video dostarczone przez BT, w połączeniu z technologią TANDBERG dostarczoną przez Cisco – wyposażone zostały w mobilne kamery i urządzenia rejestrujące, umożliwiające zespołowi projektantów, z siedzibami w Amsterdamie i Nowym Jorku, szybszą i efektywniejszą współpracę z zespołem produkcyjnym mieszczącym się w Hong Kongu. Zespoły będą miały od tej pory możliwość omówienia twarzą w twarz procesu wytwarzania każdego elementu kolekcji, bez konieczności udawania się w czasochłonne podróże lotnicze.

„Byliśmy pod ogromnym wrażeniem wiedzy i doświadczenia przedstawicieli BT w zakresie wideokonferencji. Ten fakt, w połączeniu z twórczym i innowacyjnym rozwiązaniem zaproponowanym przez zespół BT-Cisco, sprawiły, że decyzja była prosta”, powiedział Fred Gehring, CEO w grupie Tommy Hilfiger. „Rozwiązanie to zaoszczędzi zarówno nasz czas, jak i pieniądze. Zespoły będą miały możliwość pozostawać w interakcji i współpracować tak, jakby znajdowały się w tym samym pomieszczeniu. To z pewnością uczyni nasz proces produkcyjny bardziej sprawnym i konkurencyjnym. Czekamy z niecierpliwością na ulepszoną i regularniejszą komunikację pomiędzy naszymi filiami na całym świecie.”

Bas Burger, CEO spółki BT Benelux, dodał: „Rozwiązanie to zmniejszy również w znaczący sposób emisję dwutlenku węgla. To sytuacja, w której zrównoważony wzrost i redukcja kosztów idą w parze ze sobą. W BT rozumiemy, że ochrona środowiska naturalnego nie jest działaniem altruistycznym. Aby utrzymać się na rynku, inwestycje muszą przynosić dochody.”

„Grupa Tommy Hilfiger od zawsze wyznaczała trendy, co obecnie widać w ich innowacyjnym podejściu do wirtualnych projektów i współpracy”, powiedział Fredrik Halvorsen, starszy wiceprezes grupy TelePresence Technology Group, Cisco. „Podobnie, jak inne wiodące spółki, grupa Tommy Hilfiger zauważyła, że wysokiej jakości rozwiązania telepresence mogą przyspieszyć procesy i zwiększyć ich wydajność, co pozwoli na uzyskanie znaczącej przewagi konkurencyjnej.”

Kontrakt obejmuje dwa systemy TANDBERG Telepresence T3 (w Amsterdamie oraz w Nowym Jorku), jeden system Telepresence T1 w Tokio, trzy dostosowane indywidualnie „wirtualne przymierzalnie”, oparte o system Telepresence T1, w Amsterdamie, Nowym Jorku i Hong Kongu, osprzęt komputerowy, infrastrukturę wspomagającą oraz oprogramowanie.

BT zaopatrzy również Grupę Tommy Hilfiger w system One Source for TANDBERG, kompleksowy i uniwersalny pakiet serwisowy, obejmujący całodobowe wsparcie techniczne, zautomatyzowane szeregowanie oraz łączenie połączeń, usługi serwisowe w siedzibie klienta, aktywny system monitoringu oraz zdalną diagnostykę.

źródło: BT

News Co może zyskać przedsiębierstwo dzięki Cloud Native?

Rozwiązania chmurowe szybko zyskują na popularności, co wynika przede wszystkim z ich zalet. Dotyczy to również strategii Cloud Native, która zakłada błyskawiczne wprowadzanie nowych rozwiązań na rynek. Czym dokładnie jest Cloud Native? Jakie korzyści przynosi firmie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News Big Data - co to jest? Przykłady zastosowań

Big Data to termin odnoszący się do przetwarzania ogromnych ilości danych, który nie ma tak naprawdę uregulowanej definicji. Mimo tego wykorzystywana jest przez wiele firm w różnych branżach. Jakie cechy posiadają procesy klasyfikowane jako Big Data? Jakie wyzwania stoją przed tą technologią? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News Kamera IP na zewnątrz

Budowa sprawnej sieci monitoringu na zewnątrz obiektu może być nie lada wyzwaniem. Warto zatem wiedzieć, czym należy się kierować, aby stworzyć sprawnie działający system, który jest w stanie skutecznie zabezpieczyć wszystkie newralgiczne punkty naszej posesji. czytaj więcej

News iPhone 12 Pro Max | Kolekcja wyjątkowych etui marki Spigen

Spigen to amerykański producent akcesoriów GSM, który cieszy się popularnością w niemal każdym zakątku świata. Akcesoria marki to produkty klasy premium, które bez względu na model zachowują swój wysoki standard jakości, oparty na dopracowanym designie i wykorzystaniu trwałych materiałów. W ofercie marki znajdziemy przede wszystkim akcesoria do znanych telefonów z średnich i wysokich półek cenowych. Jednym z nich jest iPhone 12 Pro Max, do którego marka przygotowała wiele modeli unikalnych akcesoriów. W ofercie znajdziemy zarówno pancerne pokrowce, eleganckie i klasyczne etui oraz delikatne i kobiece obudowy. Oto najnowsza kolekcja etui Spigen do Apple iPhone 12 Pro Max. czytaj więcej