Firma BT, światowy dostawca usług i rozwiązań komunikacyjnych, poinformowała, że jest gotowa do oferowania usług głosowych dla polskich firm. Podpisanie umowy interkonektowej z TP S.A. umożliwi BT świadczenie usług głosowych w Polsce, co uzupełnia ofertę tej firmy w naszym kraju. Jest to sygnał
o dalszym rozwoju BT w Polsce. Firma szacuje, że wprowadzenie usług głosowych podwoi jej łączne przychody w ciągu kilku lat.
Nowe usługi są uzupełnieniem oferty - rozwiązań teleinformatycznych oraz zaawansowanych usług telekomunikacyjnych - świadczonych przez BT w Polsce dla klientów biznesowych. W skład oferty wchodzą: międzynarodowe połączenia sieciowe, konwergentne rozwiązania telekomunikacyjne, usługi konsultingowe, outsourcing usług sieciowych i zarządzanie infrastrukturą IT.
W Polsce, zgodnie ze strategią firmy w regionie Centralnej i Wschodniej Europy, BT skupia się na firmach działających globalnie, oraz tych, które mają ambicje rozwijać swoją działalność międzynarodowo. BT kieruje swoją ofertę do dużych firm w takich sektorach jak: finanse, usługi, paliwa płynne i gaz, produkcja. BT obsługuje klientów w ponad 170 krajach. 60 procent firm notowanych w rankingu Top 500 magazynu „Fortune” jest klientami BT.
„Jesteśmy zadowoleni z rozszerzenia naszej oferty dla klientów biznesowych w Polsce o usługi głosowe” – powiedział Olivier Campenon, President, BT Europe, Middle East and Africa. „Porozumienie z TP S.A. jest fundamentem do dalszego rozwoju oferty usług BT w Polsce. Dla dużych firm, poza standardowymi usługami telekomunikacyjnymi, oferujemy również konsultacje, sieciowy outsourcing IT oraz kompleksowe rozwiązania mające na celu poprawę wydajności operacyjnej przedsiębiorstw.”
BT w najbliższym czasie rozpocznie świadczenie usług głosowych na terenie regionu warszawskiego. Plany firmy obejmują rozszerzenie działalności na teren całej Polski w ciągu następnych miesięcy.
źródło: BT