Archiwalne

BT podpisała umowę interkonektową z TP S.A.

26.03.2007

Firma BT, światowy dostawca usług i rozwiązań komunikacyjnych, poinformowała, że jest gotowa do oferowania usług głosowych dla polskich firm. Podpisanie umowy interkonektowej z TP S.A. umożliwi BT świadczenie usług głosowych w Polsce, co uzupełnia ofertę tej firmy w naszym kraju. Jest to sygnał
o dalszym rozwoju BT w Polsce. Firma szacuje, że wprowadzenie usług głosowych podwoi jej łączne przychody w ciągu kilku lat.

Nowe usługi są uzupełnieniem oferty - rozwiązań teleinformatycznych oraz zaawansowanych usług telekomunikacyjnych - świadczonych przez BT w Polsce dla klientów biznesowych. W skład oferty wchodzą: międzynarodowe połączenia sieciowe, konwergentne rozwiązania telekomunikacyjne, usługi konsultingowe, outsourcing usług sieciowych i zarządzanie infrastrukturą IT.

W Polsce, zgodnie ze strategią firmy w regionie Centralnej i Wschodniej Europy, BT skupia się na firmach działających globalnie, oraz tych, które mają ambicje rozwijać swoją działalność międzynarodowo. BT kieruje swoją ofertę do dużych firm w takich sektorach jak: finanse, usługi, paliwa płynne i gaz, produkcja. BT obsługuje klientów w ponad 170 krajach. 60 procent firm notowanych w rankingu Top 500 magazynu „Fortune” jest klientami BT.

„Jesteśmy zadowoleni z rozszerzenia naszej oferty dla klientów biznesowych w Polsce o usługi głosowe” – powiedział Olivier Campenon, President, BT Europe, Middle East and Africa. „Porozumienie z TP S.A. jest fundamentem do dalszego rozwoju oferty usług BT w Polsce. Dla dużych firm, poza standardowymi usługami telekomunikacyjnymi, oferujemy również konsultacje, sieciowy outsourcing IT oraz kompleksowe rozwiązania mające na celu poprawę wydajności operacyjnej przedsiębiorstw.”

BT w najbliższym czasie rozpocznie  świadczenie usług głosowych na terenie regionu warszawskiego. Plany firmy obejmują rozszerzenie działalności na teren całej Polski w ciągu następnych miesięcy.

źródło: BT

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Jak najlepiej nadpłacać kredyt hipoteczny?

Nadpłata kredytu hipotecznego to efektywny sposób na skrócenie okresu spłaty zobowiązania i zmniejszenie całkowitych kosztów kredytu. Ale jak właściwie nadpłacać kredyt hipoteczny, aby maksymalnie skorzystać z tej możliwości? Czy lepiej skupić się na nadpłacaniu kredytu, czy może skrócić okres kredytowania? W tym artykule przedstawimy krok po kroku, jak najlepiej podejść do nadpłaty kredytu hipotecznego, odpowiadając na najważniejsze pytania i rozwiewając wątpliwości. czytaj więcej