Archiwalne

BT udostępnia usługę Cisco Telepresence dla klientów o zasięgu globalnym

30.09.2008

Firma BT Global Services, posiadająca Globalny Certyfikat Partnera Cisco, oficjalnie rozpoczęła świadczenie usługi dla biznesu Cisco® TelePresence w Europie i Stanach Zjednoczonych. Nowa usługa umożliwia klientom firmy prowadzenie wideo-spotkań w wysokiej rozdzielczości.

Usługa Cisco TelePresence, pozwala na organizowanie spotkań z wykorzystaniem wideokonferencji wysokiej rozdzielczości (HD). Umożliwia bezpośredni kontakt rozmówców znajdujących się w odległych końcach świata z zachowaniem wrażenia bezpośredniej obecności. Najwyższa jakość globalnej sieci BT zapewnia przekazywanie obrazu w wysokiej rozdzielczości wraz z doskonałym odwzorowaniem głosu, bez opóźnień.

Ta unikalna usługa wirtualnych spotkań pozwala na komunikowanie się w ramach jednej konferencji wielu biur wyposażonych w systemy Cisco TelePresence, w tym również w Polsce. Możliwość łączenia ze sobą wielu lokalizacji na świecie przyspiesza proces podejmowania decyzji biznesowych przez poszczególne organizacje.

Świadczona przez BT Global Services usługa Cisco TelePresence pozwala również znacząco obniżać koszty związane z podróżami pracowników, co ma pozytywny wpływ na środowisko naturalne.

Wprowadzeniu nowego produktu na rynek towarzyszą wspólne działania marketingowe obu firm. Ich celem jest podkreślenie korzyści wynikających z wykorzystania usługi.

Umowa dotyczącą oferowania rozwiązania Cisco Telepresence jest jednym z elementów ścisłej współpracy obu firm. Niedawno BT została wybrana głównym dostawcą usług programu Cisco TelePresence Global Authorised Technology Provider (ATP). W czerwcu 2007 roku BT uzyskała certyfikat Cisco Powered TelePresence Connection certification. W lipcu 2008 roku BT uzyskała Globalny Certyfikat Partnera Cisco.

źródło: BT

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej