Archiwalne

BT udostępnia usługę Cisco Telepresence dla klientów o zasięgu globalnym

30.09.2008

Firma BT Global Services, posiadająca Globalny Certyfikat Partnera Cisco, oficjalnie rozpoczęła świadczenie usługi dla biznesu Cisco® TelePresence w Europie i Stanach Zjednoczonych. Nowa usługa umożliwia klientom firmy prowadzenie wideo-spotkań w wysokiej rozdzielczości.

Usługa Cisco TelePresence, pozwala na organizowanie spotkań z wykorzystaniem wideokonferencji wysokiej rozdzielczości (HD). Umożliwia bezpośredni kontakt rozmówców znajdujących się w odległych końcach świata z zachowaniem wrażenia bezpośredniej obecności. Najwyższa jakość globalnej sieci BT zapewnia przekazywanie obrazu w wysokiej rozdzielczości wraz z doskonałym odwzorowaniem głosu, bez opóźnień.

Ta unikalna usługa wirtualnych spotkań pozwala na komunikowanie się w ramach jednej konferencji wielu biur wyposażonych w systemy Cisco TelePresence, w tym również w Polsce. Możliwość łączenia ze sobą wielu lokalizacji na świecie przyspiesza proces podejmowania decyzji biznesowych przez poszczególne organizacje.

Świadczona przez BT Global Services usługa Cisco TelePresence pozwala również znacząco obniżać koszty związane z podróżami pracowników, co ma pozytywny wpływ na środowisko naturalne.

Wprowadzeniu nowego produktu na rynek towarzyszą wspólne działania marketingowe obu firm. Ich celem jest podkreślenie korzyści wynikających z wykorzystania usługi.

Umowa dotyczącą oferowania rozwiązania Cisco Telepresence jest jednym z elementów ścisłej współpracy obu firm. Niedawno BT została wybrana głównym dostawcą usług programu Cisco TelePresence Global Authorised Technology Provider (ATP). W czerwcu 2007 roku BT uzyskała certyfikat Cisco Powered TelePresence Connection certification. W lipcu 2008 roku BT uzyskała Globalny Certyfikat Partnera Cisco.

źródło: BT

News Gdzie kupić tanią domenę, o czym pamiętać?

Zastanawiasz się, gdzie znaleźć tanią domenę internetową, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dzisiaj podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy i jak uniknąć typowych pułapek. Czytaj dalej i dowiedz się, jak kupić tanią domenę! czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej