Archiwalne

Bzzzprzewodowa kampania Netii

23.04.2010

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji


W sobotę, 24 kwietnia br. ruszy kolejna niestandardowa kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem w roli... muszej. Klienci w ramach towarzyszącej jej oferty otrzymają router Wi-Fi za złotówkę.

Bzzzprzewodowy internet tak lata po pomieszczeniach, że nawet mucha ledwo się przeciska między strumieniami danych – tak w skrócie można opisać ideę nowej kampanii reklamowej Netii. Towarzysząca jej oferta Netii – router Wi-Fi za 1 zł przy zakupie pakietu internet+telefon – zachęca do rezygnacji z kabli i przerzucenia się na sieć bezprzewodową (Wi-Fi).

„Po raz kolejny stawiamy w naszej kampanii na niestandardowe podejście do tematu. Pokazujemy naszym klientom, że nie muszą się już potykać o kable, a z bezprzewodowego internetu może korzystać na kilku komputerach jednocześnie” – powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii. „Myślę, że i tym razem Tomasz Kot przekona klientów, że Netia daje internet, że mucha nie siada.”

O kampanii
Główną rolę w kampanii – tym razem nieco zdezorientowanej wszechobecnym internetem muchy – zagrał Tomasz Kot, Twarz Netii. Od 24 kwietnia br. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach będą emitowane spoty 30- i 15-sekundowe, natomiast od poniedziałku 26 kwietnia br. kampania będzie obecna również w prasie i radiu (spoty 30- i 15-sekundowe). 

źródło: Netia

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

Netia Netia: Internet z TV w niezmiennej cenie 49,90 zł

„Netia dla Ciebie”, to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie. Niezmiennie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami. czytaj więcej