Archiwalne

CANAL+ promocyjnie w INEA

04.03.2009

INEA zaoferowała abonentom nową atrakcyjną promocję na cyfrowy pakiet Premium CANAL+. Przez pierwsze cztery miesiące od podpisania umowy abonent otrzymuje pokaźne upusty w wysokości opłat. Akcja promocyjna trwa przed dwa miesiące, do końca kwietnia 2009 roku.

Abonenci INEA, który podczas trwania promocji zamówią Pakiet Premium CANAL+, zawierający programy CANAL+, CANAL+ Film i CANAL+ Sport, zapłacą za każdy z dwóch pierwszych miesięcy kalendarzowych świadczonej usługi jedynie 1 zł opłaty abonamentowej. Kolejne dwa miesiące oglądania ciekawych programów CANAL+ będą kosztować po 29,90 zł każdy. Umowa promocyjna na korzystanie z pakietu CANAL+ nie może być rozwiązana przed upływem 7 pełnych miesięcy kalendarzowych. Miesięczny opłata cennikowa dla pakietu Premium CANAL+ to 39 zł.

Cyfrowy pakiet Premium CANAL+ jest jednym z trzech pakietów Premium świadczonych przez INEA. Pozostałe to HBOPak, zawierający programy HBO, HBO2 i HBO Comedy, a także Pakiet Cinemax: Cinemax i Cinemax 2. INEA posiada także 10 cyfrowych pakietów tematycznych, wśród których największą popularnością cieszą się pakiety INEA SPORT, INEA FILM, INEA BAJKA, INEA RELAKS i INEA MAX.

INEA S.A. jest największym regionalnym operatorem multimedialnym w Wielkopolsce. Obecnie posiada 126 tys. abonentów telewizyjnych, wśród których jest ponad 45 tys. Abonentów telewizji cyfrowej oraz blisko 4 tys. Abonentów telewizji HD. Porównując z początkiem 2008 roku, INEA osiągnęła 70-proc. wzrost liczby Abonentów telewizji cyfrowej w skali roku. Z oferty cyfrowej Operatora korzysta ponad 55 proc. Abonentów najpopularniejszego telewizyjnego pakietu podstawowego i 36 proc. wszystkich Abonentów usługi telewizyjnej w sieci INEA - dzięki tak dużej popularności usługi INEA szczyci się mianem najbardziej scyfryzowanej sieci kablowej w skali kraju.

W zasięgu sieci INEA jest 200 tys. gospodarstw domowych. Sieć jest obecna w Poznaniu, aglomeracji poznańskiej, Wrześni, Koninie, Słupcy, Grodzisku Wlkp., Wolsztynie, Swarzędzu, Śremie, Turku i Kórniku.

źródło: INEA 

News 5 parametrów, na które musisz zwrócić uwagę, wybierając smartfon u operatora

O czym pamiętać, przeglądając dostępne modele telefonów? Które parametry decydują o jakości obsługi urządzenia oraz warunkują jego funkcjonalność dla użytkownika? czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej