CenterNet objął pakiet sponsora tytularnego Speedway Ekstraligi.
- Żużel jest jednym z najbardziej widowiskowych sportów motorowych, cieszy się niezmienną popularnością wśród środowisk lokalnych ale jest wciąż niedostatecznie doceniany w wymiarze ogólnopolskim. Nasza współpraca ma pomóc tej dyscyplinie. Filozofia firmy zakłada wspieranie i promocję społeczności. CenterNet będzie prowadził odpowiedzialny społecznie biznes, a wspieranie żużla wpisuje się w ten sposób myślenia – mówi wiceprezes CenterNet Grzegorz Tomczyk. Synonimem żużla jest dynamika, kojarzy się z nim rozwój, ale i odpowiedzialność. Chcemy wykorzystać ten potencjał – dodaje Tomczyk.
Na mocy umowy informacje o sponsorze pojawią się docelowo na stadionach, w materiałach zawodów i relacjach TV. Umowa wchodzi w życie od sierpnia 2008 i będzie obowiązywała do końca sezonu 2010.
- To spełnienie oczekiwań całego środowiska żużlowego i ukoronowanie wielomiesięcznych starań – mówi prezes Speedway Ekstraligi, Ryszard Kowalski. Mamy nadzieję, ze nasi nowi partnerzy szybko przekonają się o wymiernych korzyściach płynących z ich decyzji. Już dziś Speedway Ekstraliga jest najsilniejszą ligą żużlową na świecie, jej znakiem firmowym są widowiska na najwyższym poziomie, wypełnione stadiony i dzięki umowie z TVP coraz większa oglądalność telewizyjna, a tym samym szybko rosnąca wartość medialna.
Speedway Ekstraliga jest na drugim miejscu w Polsce pod względem liczby widzów na stadionach (średnio około 10 tysięcy na mecz), zaraz po piłkarskiej ekstraklasie. Rywalizuje w niej 8 drużyn, w sezonie rozgrywanych jest około 80 imprez. Według danych pochodzących z badań oglądalności, widownia relacji telewizyjnych w bieżącym sezonie sięga pół miliona widzów co weekend.
źródło: CenterNet