GN Netcom, wiodący na świecie producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, informuje, że jego portfolio bezprzewodowych rozwiązań otrzymało certyfikat zgodności z Avaya, co oznacza, że jest kompatybilne z kluczowymi rozwiązaniami telefonii IP tej firmy.
Avaya to czołowy, globalny dostawca aplikacji, systemów i usług komunikacji biznesowej. Do wielokrotnie nagradzanego portfolio bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Jabra, które spełnia wymogi zgodności z telefonią IP Avaya, należą: Jabra PRO™ 9400, Jabra GO™ 6400, Jabra GN9300 i Jabra GN9120.
Bezprzewodowe zestawy słuchawkowe, które mają na celu wspieranie firm w procesach komunikacji i pracy zespołowej, podlegają obecnie testom przeprowadzanym przez firmę Avaya pod kątem zgodności z telefonami IP z serii Avaya 9600 i 1600.
„W koncepcji Unified Communications zawarta jest kompleksowa, ścisła integracja i intuicyjne użytkowanie sprzętu. To wszystko zapewniają rozwiązania bezprzewodowe Jabra. Zgodność z produktami Avaya gwarantuje użytkownikom wysoką jakość dźwięku i komfort pracy, a także zapewnia korzystanie z łatwego w użyciu interfejsu - powiedziała Monika Ambroziak, Marketing Manager, Eastern Europe w GN Netcom. Dostarczając na rynek urządzenia przetestowane pod kątem zgodności z rozwiązaniami Avaya, zapewniamy użytkownikom liczne korzyści wykraczające poza te - wynikające z pracy zespołowej w modelu Unified Communications.”
Jabra jest członkiem programu Avaya DevConnect - inicjatywy promującej opracowywanie, reklamowanie i sprzedawanie innowacyjnych produktów firm trzecich, które współpracują z technologiami Avaya i zwiększają wartość inwestycji w sieć dystrybucyjną firmy. Jako Złoty Członek programu DevConnect, Jabra ma dostęp do inżynierów firmy Avaya i zasobów testowych w Laboratorium Zgodności Operacyjnej i Testów Avaya. Kompleksowe testy są opracowywane i wykonywane we współpracy z ekspertami Avaya, co daje firmom pewność, że wspólne rozwiązania będą zawsze działały zgodnie z oczekiwaniami.
„Globalny program Avaya DevConnect dedykowany jest zewnętrznym firmom, które chciałyby aby ich rozwiązania uzupełniały ofertę Avaya” - powiedział Jakub Abramczyk, Dyrektor Zarządzający Avaya Poland. „Celem programu jest udostępnienie narzędzi służących do darmowego testowania rozwiązań. Wybierając rozszerzony, płatny pakiet, firma otrzymuje dostęp do supportu Avaya, helpdesku oraz środowiska do testów. Dotychczas w programie wzięło udział prawie dwa miliony firm na całym świecie” – dodał Jakub Abramczyk.
Jedną z firm, które czerpią korzyści ze zgodności operacyjnej rozwiązań Jabra i Avaya, jest Hewlett Packard - globalna korporacja specjalizująca się w technologiach informatycznych.
źródło: Jabra