Archiwalne

Cisco integruje program partnerski Linksys dla małych firm

12.08.2008

Firma Cisco® włączyła program partnerski Linksys przeznaczony dla małych firm do programu partnerskiego Cisco Channel Partner Program.

Proces integracji obejmuje wprowadzenie produktów przeznaczonych dla klientów biznesowych Linksys do oferty Cisco dla małych i średnich firm. Dzięki temu partnerzy handlowi firmy Cisco będą mieli dostęp do bardziej zróżnicowanych rozwiązań, które pozwolą poszerzyć wybór i zwiększyć możliwości generowania przychodów.

„Rynek małych i średnich firm w dalszym ciągu posiada znaczący potencjał rozwoju dla Cisco i naszych partnerów handlowych. Przez cały czas skutecznie obsługujemy ten sektor zarówno rozwiązaniami Cisco jak i produktami firmy Linksys,” - powiedział Keith Goodwin, wiceprezes Cisco ds. globalnych kanałów sprzedaży. „Uważamy, że przyjęcie zoptymalizowanego podejścia, polegającego na połączeniu programów technologicznych, strategicznych i partnerskich, stanowi naturalny kierunek rozwoju i niesie korzyści zarówno dla klientów, jak i partnerów handlowych. Oferujemy między innymi szeroką gamę korzyści programowych, które pozwolą sprostać różnorodnym wymaganiom klientów naszych partnerów. Wszystkie działania mają docelowo wspomagać zwiększanie przychodów i umożliwić nam wspólne skupienie się na obsłudze klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw”.

Integracja dystrybucji i technologii dla sektora małych i średnich firm stanowi jeden z elementów szerszego zaangażowania ten segment rynku, ze szczególnym naciskiem na małe firmy. Firma Cisco utworzyła także radę Cisco Small Business Council, której zadaniem jest dopasowanie strategii obsługi małych firm we dla zapewnienia klientom i partnerom z sektora małych i średnich firm dostępu do najbardziej kompleksowej oferty nowatorskich rozwiązań technicznych w całej branży komunikacyjnej. Na czele rady stoi trzech, doświadczonych pracowników firmy Cisco: Sue Bostrom, dyrektor marketingu
i wiceprezes zarządzający, Keith Goodwin, wiceprezes Cisco ds. globalnych kanałów sprzedaży oraz Ian Pennell, wiceprezes ds. technologii dla małych i średnich firm.

Przejście z programu Linksys Partner Connection
Ponad 20 000 globalnych partnerów firmy Linksys będzie mieć możliwość dołączenia do programu partnerskiego Cisco. Aby zapewnić sobie nieprzerwany dostęp do zasobów i narzędzi, uczestnicy programu Linksys Partner Connection (LPC) mają czas do 16 września 2008 r., by zostać zarejestrowanymi partnerami Cisco. Oto niektóre korzyści dostępne dla partnerów handlowych Cisco: dostęp do sprzętu demonstracyjnego, zachęty finansowe, wsparcie sprzedażowe , generowanie nowych projektów poprzez serwis dla małych i średnich firm w ramach Cisco.com oraz dostęp do zasobów marketingowych, takich jak Cisco Campaign Builder i Cisco Partner Central.

Firmy Cisco i Linksys dołożą wszelkich starań, by zmiana była dla partnerów bezproblemowa. W tym celu opracowano płynną integrację. Partnerzy Linksys zostali poinformowani o procedurach niezbędnych w procesie przystąpienia do programu partnerów handlowych Cisco. Procedura obejmuje uzyskanie identyfikatora i hasła dostępu do programów oraz wypełnienie formularza rejestracyjnego, co trwa niecałe pół godziny. Wnioski dotychczasowych partnerów handlowych będą zatwierdzane w ciągu 48 godzin od zgłoszenia.

Rozszerzenie programu dla partnerów handlowych w sektorze małych i średnich firm nie będzie mieć wpływu na działania firmy Linksys w zakresie sprzedaży dla klientów indywidualnych. Linksys będzie nadal funkcjonować jako dział Cisco odpowiedzialny za opracowywanie rozwiązań dostępnych
w placówkach handlowych i sklepach internetowych przeznaczonych dla klientów indywidualnych.

źródło: Cisco

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Czy warto kupować oprogramowanie dla firm produkcyjnych do zarządzania produkcją?

W dobie powszechnej automatyzacji i olbrzymiej konkurencji w przemyśle, niezwykle istotne jest zaawansowane planowanie produkcji. Jeżeli chcesz zadbać o rozwój w swojej firmie, warto zastanowić się nad systemem ERP, który wspiera obieg procesów w przedsiębiorstwie. Czy warto inwestować w oprogramowanie do zarządzania produkcją? Jak wybierać oprogramowanie dla firm produkcyjnych? czytaj więcej

News Jakie oprogramowanie dla małej firmy wybrać?

Mała firma nie zawsze oznacza małe perspektywy. W rzeczywistości jest dokładnie na odwrót. Wykorzystując skuteczne narzędzia, niewielki biznes można przekształcić w dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, generujące spore przychody. Tak jak w przypadku zdecydowanie większych podmiotów najważniejsze jest jednak przede wszystkim odpowiedzialne i skuteczne zarządzanie. To nie jest z kolei możliwe bez właściwego oprogramowania dla firm. Choć często wydaje się, że nie ma ono wielkiego przełożenia na funkcjonowanie mikroprzedsiębiorstwa, fakty są zupełnie inne. Dobre oprogramowanie dla biznesu to znakomity sposób na rozwój działalności. W dobie szybko rozwijającego się rynku IT dobór odpowiednich narzędzi nie jest jednak prosty. czytaj więcej