Archiwalne

Cisco: rozwiązanie TelePresence do użytku publicznego

16.10.2008

Pomieszczenia wyposażone w system teleobecności Cisco TelePresence w miejscach publicznych zwiększają dostępność spotkań wirtualnych dla przedsiębiorstw różnej wielkości.

Firma Cisco poinformowała o wprowadzeniu do użytku publicznego pierwszych pomieszczeń wyposażonych w system teleobecności Cisco® TelePresence. Takie pomieszczenia z systemem Cisco TelePresence są dostępne na zasadzie płatności za użytkowanie (pay-per-use) dla przedsiębiorstw i organizacji każdej wielkości, które szukają sposobów na wydłużenie czasu trwania spotkań biznesowych z kluczowymi partnerami, dostawcami i klientami. Rozwiązanie umożliwia jednocześnie ograniczenie kosztów i opóźnień związanych z podróżami.

Publiczne pomieszczenia z systemem Cisco TelePresence są dostępne w siedzibach firmy Cisco w Santa Clara w stanie Kalifornia, Bostonie w stanie Massachusetts, Londynie, Bangalore, Bombaju i innych dużych miastach w Indiach, gdzie rozwiązania są udostępniane we współpracy z firmą Tata Communications.

Rozwiązanie Telepresence dostępne dla użytku publicznego jest rezultatem wprowadzenia do użytku ponad 1 000 pomieszczeń, w których zainstalowano system Cisco TelePresence. Systemy znajdują się w ponad 200 organizacjach na całym świecie. Ponadto firma Cisco posiada własne instalacje - niemal 300 pomieszczeń z systemami teleobecności w 40 krajach i 129 miastach.

Nowy model komunikacji jest ważnym krokiem w realizacji wizji firmy Cisco dotyczącej utworzenia globalnej publicznej sieci systemów Cisco TelePresence. Nowe pomieszczenia do użytku publicznego wyposażone w systemy teleobecności firmy Cisco wpłyną na zwiększenie możliwości globalnej współpracy dzięki upowszechnieniu wirtualnej komunikacji prowadzonej na żywo. System można stosować między innymi do obsługi łańcucha dostaw, zdalnych szkoleń, rekrutacji, zarządzania zdarzeniami globalnymi oraz innych czynności, w których osobisty udział pracownika jest kluczowy.

„Dostęp do publicznych pomieszczeń wyposażonych w system Cisco TelePresence wynajmowanych na godziny otwiera nowe możliwości bezpośrednich spotkań ze współpracownikami i partnerami biznesowymi bez opóźnień typowych dla podróżowania na spotkania biznesowe” - powiedział Geoffrey Moore, autor książki Dealing with Darwin oraz dyrektor firmy konsultingowej TCG Advisors. „Cisco TelePresence to technologiczny odpowiednik prywatnego odrzutowca. Ten system zapewnia mi możliwość uczestniczenia w spotkaniach odbywających się w wielu miastach w ciągu jednego dnia. To jest duży krok, dzięki któremu będzie można osiągnąć równowagę pomiędzy pracą i życiem osobistym, a jednocześnie ograniczyć koszty związane z podróżami i zwiększyć wydajność.”

W przypadku indywidualnych uczestników, konsultantów oraz kontrahentów, którzy pracują w zespołach znajdujących się w różnych miejscach na świecie ten nowy model komunikacji umożliwi zapoznanie się
z technologią Cisco TelePresence i zapewni nowy sposób współpracy nad pilnymi projektami, przyspieszy podejmowanie decyzji, a także udoskonali ważne kontakty biznesowe.

„Publiczna dostępność technologii Cisco TelePresence zapewnia większej grupie osób realną teleobecność w czasie rzeczywistym, całkowicie zmieniając sposób globalnej współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami i indywidualnymi użytkownikami bez konieczności podróżowania na duże odległości” — powiedział Marthin De Beer, wiceprezes grupy Emerging Technologies w firmie Cisco. „Dzięki wprowadzeniu nowego modelu płatności za użytkowanie możemy zwiększyć możliwości naszych klientów w zakresie dostępu do technologii Cisco TelePresence bez ponoszenia z góry kosztów dotyczących inwestycji kapitałowych.”

Dostępność

Istnieje możliwość rezerwacji publicznych pomieszczeń wyposażonych w system teleobecności Cisco TelePresence. Ceny mieszczą się w zakresie 299-899 USD za godzinę w zależności od wielkości wybranego pomieszczenia. W jednym pomieszczeniu przewidziano od 1 do 18 miejsc dla uczestników telekonferencji. Listę dostępnych publicznych pomieszczeń wyposażonych w system Cisco TelePresence można znaleźć pod adresem http://www.ciscotelepresencesuites.com/. Pod tym samym adresem można także zarezerwować pomieszczenie na spotkanie.

Dzięki współpracy z firmą Tata Communications, właścicielem sieci hoteli Taj Hotels, firmą Indian Hotels Company Limited, a także Konfederacją Przemysłu Indyjskiego (CII) publiczne pomieszczenia wyposażone w system teleobecności Cisco TelePresence są obecnie dostępne do wynajęcia w hotelach Taj Hotels w Bostonie, Londynie, Bangalore oraz Bombaju. Pomieszczenia wyposażone w system teleobecności można także wynająć w biurach konfederacji CII w Bangalurze, Nowym Delhi, Hyderabadzie oraz Chennai w Indiach. Firma Tata zamierza otworzyć 100 kolejnych pomieszczeń, między innymi w Nowym Jorku w hotelu Pierre Hotel, do końca roku kalendarzowego 2009.

źródło: Cisco

News iDared Serwis - Profesjonalny Serwis Produktów Apple

W dzisiejszym świecie urządzenia Apple stały się nieodłącznym elementem codziennego życia wielu osób. iPhone’y, MacBooki czy iPady towarzyszą nam w pracy, nauce oraz rozrywce, ułatwiając komunikację i wykonywanie codziennych zadań. Ich niezawodność oraz innowacyjność sprawiają, że cieszą się ogromnym uznaniem, jednak nawet najnowocześniejsze urządzenia mogą ulec uszkodzeniu lub zużyciu. W takich momentach niezwykle ważne jest, aby mieć dostęp do sprawdzonego i profesjonalnego serwisu, który zapewni szybkie i skuteczne naprawy. iDared Serwis to firma, która od lat specjalizuje się w kompleksowej naprawie produktów Apple, oferując wysoką jakość usług oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Naszym priorytetem jest satysfakcja użytkowników urządzeń Apple. W iDared Serwis wykonujemy zarówno podstawowe naprawy, takie jak wymiana szybki czy baterii, jak i bardziej zaawansowane działania, w tym naprawy płyt głównych oraz naprawy po zalaniu. W tym artykule szczegółowo opiszemy, dlaczego warto zaufać iDared Serwis oraz jakie korzyści płyną z wyboru naszego serwisu. Dowiesz się także, jak przebiega proces naprawy, jakie technologie stosujemy, oraz dlaczego nasza wiedza i doświadczenie gwarantują najwyższy standard obsługi. Zapraszamy do lektury, aby odkryć, jak iDared Serwis może pomóc w utrzymaniu Twoich urządzeń Apple w najlepszej kondycji! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej