Dzięki rozwiązaniu Comarch Billing Cloud fring dodał do swojej oferty dla klientów nową usługę fringOut.
Pozwala ona użytkownikom telefonów komórkowych po bardzo atrakcyjnych cenach na wykonywanie dowolnych połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe na całym świecie. Ceny połączeń rozpoczynają się już od 1 centa za minutę. Usługa bilingu (z względu na to, że jest obsługiwana poprzez Comarch Cloud) została wdrożona w bardzo krótkim czasie. Jej głównym celem było rozszerzenie działalności operatora fring na całym świecie.
Zaimplementowane rozwiązanie obejmuje cały proces przygotowania produktu, rozpoczynając od zdefiniowania szczegółów usług skierowanych do finalnego odbiorcy, poprzez dostarczanie i odsprzedawanie tych usług poprzez dostępne kanały sprzedaży, kończąc na aktywacji, kontroli i fakturowaniu za wykonane połączenia i nie tylko. Dodatkowo realizowany jest monitoring i raportowanie dla wdrożonych usług.
- To kolejny jakże istotny krok dla Comarch, szczególnie że dotyczy naszych usług dostarczanych w modelu „Cloud” dla tak prestiżowego klienta. To po raz kolejny udowadnia, że nasze portfolio jest wysoko oceniane poprzez graczy na rynku telekomunikacyjnym. Zdajemy sobie sprawę, iż biling w czasie rzeczywistym powinien być bardziej dostępny i elastyczny dla operatorów. Staramy się sprostać temu wyzwaniu - twierdzi Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu oraz dyrektor sektora Telekomunikacja w Comarch SA.
Projekt ten również angażuje partnerów biznesowych G2S oraz PayPal jako dostawców usług płatniczych.
Comarch Billing SaaS zapewnia dostarczenie najwyższej jakości usług do klientów operatora. Oferuje billing w modelu „prepaid” oraz „postpaid”, a także aktywację, kontrolę i rozliczanie tych usług w czasie rzeczywistym. Dodatkowo dostępne są funkcjonalności CRM oraz monitoring usług.
źródło: Comarch