Archiwalne

Comarch na rynku Contact Center

10.01.2008

Comarch podpisał z Invest Bank SA kontrakt na wdrożenie infrastruktury Call Center wraz z systemem Comarch CRM przeznaczonym dla konsultantów telefonicznych.

Wdrażany w Invest Banku SA system Comarch CRM Contact Center jest rozwiązaniem wspierającym pracę konsultantów Contact Center, należącym do platformy Comarch CRM, która była nagradzana jako najnowocześniejsze rozwiązanie informatyczne klasy CRM. System będzie współpracował z rozwiązaniami Call Center dostarczonymi przez firmę AVAYA, partnera technologicznego Comarch. Całość pozwoli na kompleksową obsługę klientów, od portalu głosowego dającego możliwość wykonywania operacji bankowych, po dostęp do konsultantów w pełni wyposażonych we wszystkie istotne dane na temat klientów.

- Obok kanału internetowego oraz oddziałów, Contact Center jest kolejnym strategicznym kierunkiem rozwoju systemu Comarch CRM. Wersja CRM przeznaczona dla Contact Center jest samodzielnym rozwiązaniem, jednak dzięki elastycznej i modularnej architekturze w dowolnym, wybranym przez klienta momencie może zostać uzupełniona o inne moduły CRM oferowane przez Comarch i wspierające pracę oddziałów, Internet, zarządzanie kampaniami; a także moduły analityczne. Odzwierciedla to naszą filozofię budowy rozwiązania kompleksowego, jednak zawsze dopasowanego do bieżących potrzeb klienta - komentuje Sławomir Gierek, Kierownik Subcentrum CRM, Dział Konsultingu Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia, Comarch SA.

- Pomysł integracji platformy Contact Center firmy Avaya, światowego lidera w tej dziedzinie, z aplikacją biznesową Comarch CRM jest, poza realizacją strategii synergii produktowej naszej firmy, odpowiedzią na potrzeby rynku. Obserwujemy znaczne zwiększenie zainteresowania tego rodzaju rozwiązaniami. Sama aplikacja Call czy Contact Center to dzisiaj za mało. Firmy równie mocno potrzebują całej warstwy analityczno-biznesowej dla realizacji swoich zadań operacyjnych oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Nasze rozwiązanie dzięki rozbudowanej funkcjonalności, elastyczności oraz wysokiej jakości komponentów umożliwia im to - dodaje Marcin Pepaś, Kierownik Subcentrum Rozwiązań Sieciowych i Telekomunikacyjnych, Centrum Konsultingu Infrastruktury IT Sektora Usług, Comarch SA.

Biznesową potrzebę znacznie szerszego wsparcia informatycznego aniżeli klasyczne Call Center opisuje Michał Przybylski, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta INVEST-BANK SA:

- Wdrożenie oprogramowania Contact Center CRM stanowi kontynuację wprowadzenia w banku procesów zarządzania relacjami z klientem. Oprogramowanie wspierać będzie przede wszystkim istniejące już procesy CRM, pozwoli to na szybkie przełożenie możliwości systemu informatycznego na rzeczywiste efekty biznesowe, po drugie zaś da nowe możliwości rozwoju biznesu banku.

źródło: Comarch

News Najlepsze gadżety do iPhone 16e - co warto kupić?

Smartfon iPhone 16e zdążył już zyskać rzeszę fanów na całym świecie. Nic dziwnego, ponieważ wypuszczone pod sztandarem Apple urządzenie oferuje wiele możliwości. Warto odpowiednio zadbać o swój smartfon, inwestując w odpowiednie akcesoria i gadżety. To właśnie na nich skupimy się w poniższym artykule i podpowiemy, co warto kupić do swojego iPhone'a 16e. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?

Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.

1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej