Archiwalne

Coraz większe zainteresowanie telewizją internetową

07.05.2007

Motorola przeprowadziła sondaż, z którego wynika, że połowa posiadaczy łączy szerokopasmowych w Europie korzysta już z telewizji internetowej.

Jak informuje Gazeta, w Europie gwałtownie rośnie zainteresowanie telewizją internetową, a najbardziej otwarci na korzystanie z tej usługi są Francuzi. Z sondażu wynika również, że coraz więcej ludzi na całym kontynencie chce mieć wpływ na to co i kiedy ogląda – obecnie co trzeci respondent wyraża taką chęć.

Eksperci podkreślają, że wraz z zainteresowaniem konsumentów swą ofertę poszerzają producenci. W ostatnim czasie ruszyła internetowa telewizja BBC, a także komercyjny serwis Joost (dżuist), który w swojej ofercie ma ponad 150 kanałów - od kreskówek, przez teledyski aż po filmy fabularne. W Polsce działa między innymi internetowa telewizja TVN24 oraz interaktywny serwis Telewizji Polskiej.

źródło: Gazeta

News Potężne możliwości i zaawansowane bezpieczeństwo: Seria przełączników sieciowych warstwy 2+ i warstwy 3 oraz przełączniki agregacyjne warstwy 3 od Grandstream

W ciągu ostatnich kilku lat portfolio produktów Grandstream sukcesywnie poszerza się, aby oferować instalatorom i decydentom IT możliwość tworzenia kompleksowej infrastruktury IT opartej na telefonii IP, centralach IP PBX, urządzeniach do zarządzania obiektami, sprzęcie WiFi i wielu innych rozwiązaniach. Nasze przełączniki zyskują coraz większe uznanie wśród użytkowników, umożliwiając małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom budowanie skalowalnych, bezpiecznych, wydajnych i inteligentnych sieci biznesowych dostępnych z chmury. czytaj więcej

News Karta graficzna gamingowa - czym wyróżnia się seria RX 6600?

Coraz większe wymagania graficzne sprawiają, że trudno o dobrą gamingową kartę graficzną w przystępnej cenie. Karta Radeon RX 6600 na pewno wyróżnia się pod tym względem. Jaka jest jednak jej wydajność i czy może się mierzyć z tak wysokim standardem, jaki postawiła NVIDIA GeForce? czytaj więcej

News Marketing zróżnicowany od podstaw - czym jest i jak go zaplanować?

Przemyślana strategia marketingu zróżnicowanego cieszy się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, którzy chcieliby w skuteczny sposób dotrzeć do różnych grup klientów i tym samym zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. W uproszczeniu polega ona na dostosowaniu produktów i komunikacji do specyficznych potrzeb różnych grup klientów, na przykład firma kosmetyczna może proponować krem nawilżający do cery młodej, dojrzałej czy skłonnej do przetłuszczania się. Z tego powodu często można spotkać się z określeniem, że marketing zróżnicowany uwzględnia podział rynku na segmenty, które pozwalają na tworzenie bardziej spersonalizowanych ofert. Warto dowiedzieć się, jakie są najważniejsze zalety takiej strategii i zdecydować, czy okaże się ona godnym uwagi rozwiązaniem dla danego przedsiębiorstwa. czytaj więcej

IFROGZ IFROGZ wprowadza na rynek słuchawki Impulse Duo Wireless

IFROGZ, wiodąca marka w branży audio wprowadza na rynek słuchawek bezprzewodowych Bluetooth nowy model Duo Wireless Earbuds. Cechą, która wyróżnia nowy produkt są podwójne, dynamiczne 6 milimetrowe neodymowe przetworniki w każdej słuchawce (12 mm na słuchawkę), które zapewniają mocne, solidne brzmienie. czytaj więcej