Archiwalne

Deutsche Telekom wybiera rozwiązanie SAS do zarządzania kampaniami marketingowymi jako standard

05.11.2009

Deutsche Telekom AG - największy dostawca usług telekomunikacyjnych w Europie wybiera oprogramowanie SAS® jako standardowe narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi dla oddziałów T-Home i T-Mobile na całym świecie. SAS jeden z największych producentów oprogramowania i lider rynku analityki biznesowej zdobył ten kontrakt w ramach postępowania przetargowego.

Rozwiązanie SAS marketing campaign management, które było dotychczas wykorzystywane przez oddziały T-Home, będzie teraz wdrażane jako standardowe rozwiązanie również w międzynarodowych oddziałach T-Mobile. Rozwiązanie to pozwoli zoptymalizować realizację kampanii marketingowych oraz zwiększy efektywność procesów związanych obsługą klientów korzystających z usług T-Home i T-Mobile. Operatorzy oczekują, że dzięki rozwiązaniu SAS® będą mogli być bliżej swoich klientów, lepiej rozpoznawać ich preferencje i odpowiadać na indywidualne potrzeby.

Wybrane przez Deutsche Telekom narzędzia do automatyzacji i optymalizacji działań marketingowych to kluczowe elementy platformy SAS® Customer Intelligence. Jest to kompleksowy pakiet rozwiązań analitycznych, dzięki któremu przedsiębiorstwo bez względu na reprezentowaną branżę może podejmować trafne decyzje biznesowe, usprawniać procesy interakcji z klientami, zwiększać ich lojalność i dochodowość.

źródło: SAS

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej