Archiwalne

Deutsche Telekom wybiera rozwiązanie SAS do zarządzania kampaniami marketingowymi jako standard

05.11.2009

Deutsche Telekom AG - największy dostawca usług telekomunikacyjnych w Europie wybiera oprogramowanie SAS® jako standardowe narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi dla oddziałów T-Home i T-Mobile na całym świecie. SAS jeden z największych producentów oprogramowania i lider rynku analityki biznesowej zdobył ten kontrakt w ramach postępowania przetargowego.

Rozwiązanie SAS marketing campaign management, które było dotychczas wykorzystywane przez oddziały T-Home, będzie teraz wdrażane jako standardowe rozwiązanie również w międzynarodowych oddziałach T-Mobile. Rozwiązanie to pozwoli zoptymalizować realizację kampanii marketingowych oraz zwiększy efektywność procesów związanych obsługą klientów korzystających z usług T-Home i T-Mobile. Operatorzy oczekują, że dzięki rozwiązaniu SAS® będą mogli być bliżej swoich klientów, lepiej rozpoznawać ich preferencje i odpowiadać na indywidualne potrzeby.

Wybrane przez Deutsche Telekom narzędzia do automatyzacji i optymalizacji działań marketingowych to kluczowe elementy platformy SAS® Customer Intelligence. Jest to kompleksowy pakiet rozwiązań analitycznych, dzięki któremu przedsiębiorstwo bez względu na reprezentowaną branżę może podejmować trafne decyzje biznesowe, usprawniać procesy interakcji z klientami, zwiększać ich lojalność i dochodowość.

źródło: SAS

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej