Deutsche Telekom wybiera rozwiązanie SAS do zarządzania kampaniami marketingowymi jako standard
Deutsche Telekom AG - największy dostawca usług telekomunikacyjnych w Europie wybiera oprogramowanie SAS® jako standardowe narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi dla oddziałów T-Home i T-Mobile na całym świecie. SAS jeden z największych producentów oprogramowania i lider rynku analityki biznesowej zdobył ten kontrakt w ramach postępowania przetargowego.
Rozwiązanie SAS marketing campaign management, które było dotychczas wykorzystywane przez oddziały T-Home, będzie teraz wdrażane jako standardowe rozwiązanie również w międzynarodowych oddziałach T-Mobile. Rozwiązanie to pozwoli zoptymalizować realizację kampanii marketingowych oraz zwiększy efektywność procesów związanych obsługą klientów korzystających z usług T-Home i T-Mobile. Operatorzy oczekują, że dzięki rozwiązaniu SAS® będą mogli być bliżej swoich klientów, lepiej rozpoznawać ich preferencje i odpowiadać na indywidualne potrzeby.
Wybrane przez Deutsche Telekom narzędzia do automatyzacji i optymalizacji działań marketingowych to kluczowe elementy platformy SAS® Customer Intelligence. Jest to kompleksowy pakiet rozwiązań analitycznych, dzięki któremu przedsiębiorstwo bez względu na reprezentowaną branżę może podejmować trafne decyzje biznesowe, usprawniać procesy interakcji z klientami, zwiększać ich lojalność i dochodowość.
źródło: SAS