UNIT4 TETA rozpoczęła komplementarną współpracę partnerską z Focus Telecom Polska, dostawcą rozwiązań dla biznesu w chmurze. Porozumienie pozwoli na dostarczenie klientom obu firm szerokiej gamy narzędzi i usług do efektywnego zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami.
UNIT4 TETA jest jednym z największych producentów oprogramowania biznesowego w Polsce. Firma stale rozwija sieć partnerów, aby zapewniać swoim klientom usługi najwyższej jakości, dostosowane do specyfiki działalności różnych branż. W lipcu 2014 roku rozpoczęła współpracę z nowym partnerem komplementarnym – firmą Focus Telecom Polska. Na partnerstwie skorzystają klienci obu spółek, dzięki połączeniu efektywnego prowadzenia działów Call Contact Center, przy wykorzystaniu rozwiązań Focus Telecom Polska, z możliwością zastosowania zaawansowanych algorytmów płacowych oprogramowania TETA HR do obliczania złożonych modeli wynagrodzeń pracowników tych działów.
Focus Telecom Polska uzupełni i poszerzy aktualną ofertę firmy UNIT4 TETA o profesjonalne narzędzia do obsługi klienta - contact i callcenter. Klienci korzystający z rozwiązań biznesowych – TETA HR i TETA Integration Server, będą mogli usprawnić organizację, poprzez kompleksowe wsparcie komunikacji, a także zarządzania oraz sprzedaży do klientów końcowych. Tym samym zdobędą przewagę nad konkurencją.
- Nawiązanie tej współpracy jest kolejnym krokiem w realizacji strategii UNIT4 TETA, polegającej na ‘obudowaniu’ naszego pakietu TETA ERP produktami i usługami, które zapewnią naszym Klientom możliwość obsługi wyspecjalizowanych potrzeb. – powiedział Jarosław Markowski, Dyrektor ds. Partnerów Handlowych w UNIT4 TETA. “W tym przypadku, chcemy im zaoferować możliwość stworzenia skutecznego i sprawnie działającego call center, działającego dzięki połączeniu osadzonych w chmurze usług telekomunikacyjnych Focus Telecom Polska oraz zaawansowanych systemów HR i narzędzi integracyjnych TETA.
Dzięki rozwiązaniom Focus Telecom Polska klienci zyskują dużą mobilność pracy. System eliminuje potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta, co znacznie redukuje koszty. Nie ponosi on inwestycji związanych z zakupem oprogramowania czy dodatkowego sprzętu, gdyż usługi udostępniane są zdalnie przez sieć internetową. Dostęp do aplikacji odbywa się przy użyciu protokołu szyfrującego SSL, który zapewnia bezpieczne połączenie użytkownika z usługą.
- W strategię sprzedaży Focus Telecom Polska wpisana jest współpraca z Partnerami, którzy podchodzą kompleksowo do potrzeb klienta związanych z systemami i rozwiązaniami IT, szczególnie z obszaru obsługi klienta. Tym bardziej cieszy nas współpraca z firmą UNIT4 TETA i podobne spojrzenie na rynek - komentuje Piotr Czajka, Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska. Jesteśmy przekonani, że ta zbieżność w podejściu do potrzeb klienta biznesowego, przełoży się na realne korzyści wielu polskich firm, które otrzymają pełną i najwyższej jakości ofertę – dodaje.
źródło: UNIT4 TETA