Cloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CallCenter, cloud.CRM – tak od 1 maja 2012 brzmią nowe nazwy usług Focus Telecom Polska – dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu. Określenie virtual w nazwach usług zastąpione zostało słowem cloud, bezpośrednio nawiązującym do modelu chmury obliczeniowej, na którym opierają się rozwiązania oferowane przez firmę.
Zmiany nazewnictwa dotyczą następujących rozwiązań w ofercie Focus Telecom Polska:
- narzędzia do gromadzenia danych i delegowania zadań pracownikom – cloud.CRM (dawne Virtual CRM),
- systemu zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie – cloud.IVR (dawne Virtual IVR),
- wirtualnej centrali telefonicznej, dającej kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie – cloud.PBX (dawnej Virtual PBX),
- rozwiązania do wsparcia sprzedaży i budowania trwałej relacji z Klientem – cloud.CallCenter (dawne Virtual Call Center).
- Wszystkie nasze usługi tworzone są w modelu cloud computing. Uznaliśmy, że warto to podkreślić w nazewnictwie oferowanych przez nas rozwiązań. Dlatego zdecydowaliśmy się na tę wizerunkową zmianę nazw handlowych – mówi Jacek Piątkowski, Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska.
Na czas zmiany nazewnictwa przypadło również rozszerzenie funkcjonalności usługi cloud.PBX. Nowe możliwości centrali telefonicznej w chmurze to m.in. monitoring linii, limitowanie kwotowe ilości wykonywanych połączeń per użytkownik, transfer nadzorowany z poziomu centrali i panel konfiguracyjny dla modułów sekretarskich Yealink.
źródło: Focus Telecom