Archiwalne

GaduAIR - nowa kampania reklamowa

03.03.2011

Pod hasłem „Jest akcja! 0 zł/min i 0 zł/SMS w sieci!” wystartowała kolejna kampania reklamowa GaduAIR, promująca darmowe rozmowy oraz SMS-y w sieci.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na możliwość aktywacji usługi darmowych rozmów i SMS-ów w sieci. Usługa ta jest dostępna po każdym doładowaniu konta. Kreacja nowej kampanii nawiązuje do charakterystycznej, „detektywistycznej” konwencji wykorzystywanej przez GaduAIR w komunikacji z klientem.

Emisje reklamowe realizowane w ramach kampanii obejmą swoim zasięgiem głównie media własne GG Network, w tym reklamy display, wideo, reklamy kontekstowe, a także inne, niestandardowe formy komunikacji z użytkownikiem. Strona internetowa dedykowana kampanii znajduje się pod adresem www.gaduair.pl/lp. Kampania została w całości zaplanowana i wyprodukowana wewnętrznie w ramach GG Network.

Nowa promocja GaduAIR idzie w parze z bardzo dobrym odbiorem oferty operatora na rynku. W połowie lutego b.r., podczas X gali magazynu Mobile Internet rozdano „Wirtualne Telefony”, czyli nagrody przyznawane liderom polskiej branży teleinformatycznej za wybitne osiągnięcia, produkty i usługi wprowadzone na rynek w 2010 roku. Telefonia GaduAIR wygrała rywalizację w kategorii „Prepaid Roku 2010”, otrzymując telekomunikacyjnego Oscara za innowacyjną ofertę łączącą komunikator internetowy z telefonią komórkową i mobilnym dostępem do Internetu.

Aktywacja promocji: Użytkownicy GaduAIR mogą aktywować promocję poprzez wpisanie i zatwierdzenie przyciskiem „zadzwoń” w telefonie specjalnego kodu *123*1#. Dodatkowo można dokonać aktywacji poprzez posiadane Konto GG lub menu GaduAIR pod numerem *111#. Aktywacja jest równoznaczna z wyborem opcji "0 gr/min i SMS-y w sieci" w promocji Wszechdostępni.

źródło: GaduAIR

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

News Funkymedia agencja marketingu internetowego

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, istnienie online stało się kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu. W takiej sytuacji przychodzą z pomocą profesjonalne firmy takie jak Funkymedia. W poniższym artykule przyjrzymy się bliżej, dlaczego Funkymedia to nie tylko agencja SEO, ale także kreatywna redakcja, która połączyła siły, aby pomagać klientom odnosić sukcesy w dzisiejszym konkurencyjnym świecie internetowym. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej