Archiwalne

Gartner umieszcza Alcatela-Lucenta w kwadrancie liderów w raporcie dotyczącym infrastruktury dla contact center

15.12.2008

Firma Gartner Inc. umieściła Alcatela-Lucenta w kwadrancie liderów w opublikowanym przez siebie najnowszym raporcie na temat dostawców infrastruktury dla potrzeb contact center*. Raport dotyczy ogólnoświatowego rynku i zawiera skonsolidowane wyniki z Magicznych Kwadrantów dotyczących rynku Ameryki Północnej, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) oraz Azji/Pacyfiku.

Według raportu, „Gartner definiuje infrastrukturę contact center jako produkty (sprzęt, oprogramowanie, usługi) niezbędne do obsługi call i contact center. Tego rodzaju infrastruktura jest wykorzystywana do obsługi klientów, pracowników, centrów wsparcia, do realizacji wychodzących i przychodzących akcji telemarketingowych, centrów pomocy technicznej, centrów informacyjnych instytucji rządowych i innych rodzajów operacji związanych z ustrukturyzowaną komunikacją. Interakcje mogą odbywać się z pomocą pracowników lub automatycznych serwisów samoobsługowych, z wykorzystaniem systemów IVR i technologii rozpoznawania głosu. Wszystkie wymienione kanały interakcji wykorzystują zarówno agentów – pracowników jak i systemy wiadomości i obejmują takie formy komunikacji jak głos, web, email, komunikatory, chat, urządzenia wideo i mobilne.”**

Alcatel-Lucent, włączając w to działalność Genesys – swojej jednostki biznesowej – został sklasyfikowany na 2 pozycji na świecie biorąc pod uwagę udziały w przychodach za 2007 rok ze sprzedaży infrastruktury contact center dla użytkowników końcowych, z wynikiem 17,6%. Rozwiązania contact center Alcatela-Lucenta są kluczowym elementem strategii dynamicznej firmy, w której zasoby niezbędne do prowadzenia działalności – sieć, ludzie, procesy i wiedza – są ściśle ze sobą połączone i pozwalają utrzymać wzrost zysku i przychodów w firmie. Alcatel-Lucent zanotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży swoich produktów contact center od stycznia 2008 roku.

Zarówno Alcatel-Lucent jak i Genesys należący do Alcatela-Lucenta zostały umieszczone w kwadrancie liderów w raporcie Gartnera. W połączeniu ich oferta rozwiązań spełnia potrzeby firm każdej wielkości. Najnowsze wersje systemu OmniTouch Contact Center Premium i Standard Release 9.0, usprawnienia wprowadzone do aplikacji Contact Center Teamer, w tym aktualizacja systemu OmniGenesys, oferują większą elastyczność zastosowań oraz oszczędność kosztów, a jednocześnie pozwalają osiągnąć wyższy poziom spraw rozwiązanych w trakcie pierwszego kontaktu dzięki umożliwieniu agentom szybkiego dostępu do ekspertów z innych działów.

* „Źródło: Gartner, „Magiczny Kwadrant dla infrastruktury contact center, 18 listopada 2008 r.”
** „Źródło: Udział w rynku: contact centers na świecie w 2007 roku”, Drew Kraus, czerwiec 2008 r.

źródło: Alcatel-Lucent

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News System zarządzania dokumentami – 4 porady jak zachować skuteczność i bezpieczeństwo

Wysokiej jakości system zarządzania dokumentami niezbędny jest praktycznie dla każdego przedsiębiorstwa. Obecne trendy kierują nas w stronę ciągłej digitalizacji, dlatego tak ważne jest zapewnienie sobie i swoim pracownikom sprawnego działania w cyfrowym świecie, ale również bezpiecznego. Nie czekaj i sprawdź już teraz, jak to zrobić.

1. Program do zarządzania dokumentami a bezpieczeństwo.
2. Nowoczesne, inteligentne rozwiązania.
3. Efektownie i efektywnie.
4. Sprawdzony wybór. czytaj więcej