Polska Spółka MASTER TELECOM na tegorocznych Międzynarodowych Targach Contact Center chce zmierzyć się ze światowymi producentami zaawansowanych systemów komunikacyjnych.
Już 18 i 19 czerwca 2008 w Warszawie w Centrum EXPO XXI odbędą się Międzynarodowe Targi Contact Center. Kilkudziesięciu wystawców czeka, aby podzielić się swoimi receptami na sukces w organizacji profesjonalnej komunikacji z klientami. Impreza ta ma szansę stać się największym wydarzeniem branżowym tego typu w regionie i jest cennym źródłem wiedzy niezbędnej do stworzenia profesjonalnego Contact/Call Center.
Oprócz producentów systemów światowych marek, na tegorocznych targach swoje autorskie rozwiązanie pokaże również gdyńska firma MASTER TELECOM. Będzie to kompletny sprzęt w technologii IP oraz oprogramowanie QSMaster służące do usprawnienia komunikacji z klientami w rozwijających się firmach usługowych. Firmach, które szczególną wagę przywiązują do kontroli kosztów przedsięwzięcia i efektywności pracy personelu. QSMaster oferuje szereg narzędzi raportujących i statystycznych dotyczących prowadzenia infolinii lub centrum wsparcia technicznego. Tegoroczna prezentacja QSMaster obejmie również najnowszy moduł analizujący rzeczywistą użyteczność stosowanych powszechnie w firmach systemów zapowiedzi słownych i interaktywnych menu głosowych.
Systemy gdyńskich inżynierów mogą być z powodzeniem wykorzystywane w firmach i przedsiębiorstwach, przez sklepy internetowe, wirtualne agencje turystyczne i operatorów telekomunikacyjnych. Wszędzie tam, gdzie jakość obsługi ma największy wpływ na skuteczność sprzedażową i przywiązanie klienta.
"Pierwsza prezentacja naszego systemu dla Call Center na ostatnich targach CeBIT w Hanowerze spotkała się ze sporym zainteresowaniem - głównie małych i średnich firm internetowych. Nie mamy zasięgu europejskiego, żeby wdrażać systemy na takim obszarze ale zachęciło nas to do opracowania koncepcji nowego produktu gotowego do samodzielnej instalacji i uruchomienia. Tak powstał QSMaster Appliance. Każda firma chcąca poprawić komunikację ze swoimi klientami zamawia u nas kompletne wyposażenie za pomocą formularza na stronie internetowej. Definiuje swoje potrzeby, np. ilość stanowisk konsultantów czy rodzaj posiadanych łączy telefonicznych. Wybiera też potrzebne moduły sprzętowe i programowe cały czas na bieżąco kontrolując koszt inwestycji. Po złożeniu zamówienia kompletny system jest dostarczany na miejsce instalacji. Gdyby firma nie dysponowała własnymi technikami, samo uruchomienie możemy przeprowadzić zdalnie lub wspierając się lokalną firmą informatyczną." - tłumaczy Jarosław Mężyk, Główny programista z MASTER TELECOM.
Poprzez udział w pierwszej tego typu imprezie w Polsce dotyczącej komunikacji z klientami, MASTER TELECOM chce przekonać krajowych i europejskich przedsiębiorców, że "dobrą komunikację" można wdrożyć dysponując nawet ograniczonym budżetem na sprzęt i pracowników.
źródło: Master Telecom