Archiwalne

Gdyńska firma MASTER TELECOM na MTCC w Warszawie

12.06.2008

Polska Spółka MASTER TELECOM na tegorocznych Międzynarodowych Targach Contact Center chce zmierzyć się ze światowymi producentami zaawansowanych systemów komunikacyjnych.

Już 18 i 19 czerwca 2008 w Warszawie w Centrum EXPO XXI odbędą się Międzynarodowe Targi Contact Center. Kilkudziesięciu wystawców czeka, aby podzielić się swoimi receptami na sukces w organizacji profesjonalnej komunikacji z klientami. Impreza ta ma szansę stać się największym wydarzeniem branżowym tego typu w regionie i jest cennym źródłem wiedzy niezbędnej do stworzenia profesjonalnego Contact/Call Center.

Oprócz producentów systemów światowych marek, na tegorocznych targach swoje autorskie rozwiązanie pokaże również gdyńska firma MASTER TELECOM. Będzie to kompletny sprzęt w technologii IP oraz oprogramowanie QSMaster służące do usprawnienia komunikacji z klientami w rozwijających się firmach usługowych. Firmach, które szczególną wagę przywiązują do kontroli kosztów przedsięwzięcia i efektywności pracy personelu. QSMaster oferuje szereg narzędzi raportujących i statystycznych dotyczących prowadzenia infolinii lub centrum wsparcia technicznego. Tegoroczna prezentacja QSMaster obejmie również najnowszy moduł analizujący rzeczywistą użyteczność stosowanych powszechnie w firmach systemów zapowiedzi słownych i interaktywnych menu głosowych.

Systemy gdyńskich inżynierów mogą być z powodzeniem wykorzystywane w firmach i przedsiębiorstwach, przez sklepy internetowe, wirtualne agencje turystyczne i operatorów telekomunikacyjnych. Wszędzie tam, gdzie jakość obsługi ma największy wpływ na skuteczność sprzedażową i przywiązanie klienta.

"Pierwsza prezentacja naszego systemu dla Call Center na ostatnich targach CeBIT w Hanowerze spotkała się ze sporym zainteresowaniem - głównie małych i średnich firm internetowych. Nie mamy zasięgu europejskiego, żeby wdrażać systemy na takim obszarze ale zachęciło nas to do opracowania koncepcji nowego produktu gotowego do samodzielnej instalacji i uruchomienia. Tak powstał QSMaster Appliance. Każda firma chcąca poprawić komunikację ze swoimi klientami zamawia u nas kompletne wyposażenie za pomocą formularza na stronie internetowej. Definiuje swoje potrzeby, np. ilość stanowisk konsultantów czy rodzaj posiadanych łączy telefonicznych. Wybiera też potrzebne moduły sprzętowe i programowe cały czas na bieżąco kontrolując koszt inwestycji. Po złożeniu zamówienia kompletny system jest dostarczany na miejsce instalacji. Gdyby firma nie dysponowała własnymi technikami, samo uruchomienie możemy przeprowadzić zdalnie lub wspierając się lokalną firmą informatyczną." - tłumaczy Jarosław Mężyk, Główny programista z MASTER TELECOM.

Poprzez udział w pierwszej tego typu imprezie w Polsce dotyczącej komunikacji z klientami, MASTER TELECOM chce przekonać krajowych i europejskich przedsiębiorców, że "dobrą komunikację" można wdrożyć dysponując nawet ograniczonym budżetem na sprzęt i pracowników. 

źródło: Master Telecom

News Czy warto po latach kupić odnowiony iPhone XR? Odnowiony flagowiec dalej w cenie

Chyba wszyscy, którzy interesują się tematem smartfonów, znają model iPhone XR - to jeden z flagowych modeli firmy Apple, wprowadzony na rynek w 2018 roku. Telefon ten charakteryzuje się dużym, 6,1-calowym ekranem Liquid Retina, wysokiej jakości kamerą oraz potężnym procesorem A12 Bionic. Nie można także zapomnieć, że model XR jest wyjątkowo trwały i wodoodporny, co czyni go idealnym wyborem dla osób, które potrzebują wytrzymałego smartfona. czytaj więcej

News Co to jest pozycjonowanie strony internetowej i jak może pomóc w biznesie twojej firmy?

Pozycjonowanie stron internetowych postrzegane jest jako przemyślana strategia marketingowa, która polega na budowaniu widoczności konkretnej witryny w wyszukiwarce. Założenie i prowadzenie strony www to dopiero pierwszy krok do tego, aby trafić do klienta. Jeśli będzie ona dla niego niewidoczna, nie będzie miał on możliwości zapoznania się z ofertą, a przedsiębiorstwo straci możliwość promowania marki własnej. czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

News Obsługa informatyczna firmy – nie tylko serwis sprzętu

Każda firma wykorzystująca rozwiązania informatyczne powinna zadbać także o swoje bezpieczeństwo IT. czytaj więcej