IVO Software, producent jednego z najlepszych na świecie syntezatorów mowy IVONA, uruchomił serwis Say.Expressivo.com. Użytkownicy internetu mogą tu za darmo sprawdzić, jak czyta „wirtualny lektor”, wysłać wiadomość głosową znajomym, opublikować ją na blogu lub nagrać na przenośny odtwarzacz MP3.
Zasady korzystania z serwisu są bardzo proste. Wystarczy wpisać w wyznaczonym oknie dowolny tekst. Następnie należy wybrać głos lektora, który ma tekst odczytać. Dostępne są cztery głosy (jeden męski i trzy żeńskie), które posługują się trzema językami (polskim, angielskim i rumuńskim).Utworzoną wiadomość można umieścić w sieci (np. na blogu lub forum dyskusyjnym), wysłać e-mailem czy przez GG. Przesyłać można np. życzenia urodzinowe, które lektor odczyta zaskoczonemu jubilatowi, czy też zwykłe pozdrowienia. Wypowiedzi można także nagrać do pliku MP3. I wszystko to absolutnie za darmo.
Nowy serwis prezentuje możliwości głosów szybko zdobywającego popularność produktu IVO – Expressivo. Jest to program komputerowy dla każdego, który czyta dowolne teksty wbudowanym, ludzkim głosem. Program można wykorzystać np. jako pomoc przy nauce języka obcego, czy jako głos lektora do czytania napisów w filmach. Expressivo pozwala także np. na słuchanie książek, dokumentów, artykułów, e-maili – nie tylko na komputerze, ale także na przenośnym odtwarzaczu MP3, na spacerze lub w samochodzie.
Expressivo mówi dzięki wbudowanemu syntezatorowi mowy IVONA. Opracowana przez IVO Software technologia syntezy mowy uznawana jest za jedną z najlepszych na świecie. W tegorocznej edycji prestiżowego, międzynarodowego konkursu Blizzard Challenge IVONA osiągnęła wielki sukces potwierdzając wyniki z 2006 roku, kiedy to jakość głosu IVONY została uznana za najlepszą przez 135 ekspertów. Więcej informacji o programie Expressivo jest dostępne pod adresem http://www.expressivo.com/ oraz w serwisie http://say.expressivo.com/.
Przykładowy tekst czytany przez lektorkę: http://say.expressivo.com/301pc7qn
Przykładowy tekst czytany przez lektora: http://say.expressivo.com/hvi2bck0
źródło: IVO Software
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej