High Road Sports, Inc., właściciel zespołu Columbia-Highroad Team i HTC Corporation, firma projektująca telefony komórkowe, ogłosiły dziś podpisanie trzyletniego kontraktu sponsorskiego, na mocy którego zespół ‘Team Columbia-HTC’ wystartuje 4 lipca w wyścigu Tour de France w Monako.
“High Road Sports jest zaszczycona partnerstwem z HTC, uznanym liderem rynku telefonów komórkowych” – powiedział Bob Stapleton, właściciel zespołu ‘Team Columbia-HTC’. “Team Columbia-HTC jest obecnie sponsorowany przez dwie firmy będące liderami w swoich segmentach. Jesteśmy gotowi, by pokazać potencjał naszego zespołu w czasie tegorocznego Tour Tour de France.”
Zespół nazywany poprzednio Columbia-Highroad, znany z największej liczby zwycięstw w profesjonalnych wyścigach kolarskich w roku 2008 i 2009, będzie od tej pory występował jako ‘Team Columbia-HTC’. 3 lipca 2009, w przeddzień wyścigu Tour de France, zostaną zaprezentowane nowe kombinezony sportowców.
„Partnerstwo HTC i High Road Sports jest doskonałym połączeniem organizacji kierujących się innowacyjnością, doskonałością w tym co robią i konkurencyjnością. Cieszymy się, że będziemy mogli przekazywać wartości naszej marki poprzez sport rowerowy.” - powiedział Peter Chou, chief executive officer w firmie HTC Corporation. „Sponsoring zespołu ‘Team Columbia-HTC’ jest kolejnym krokiem w kierunku zwiększania globalnej świadomości marki HTC.”
Firma HTC, w 2009 roku znalazła się na 13 miejscu rankingu Business Week 2009 InfoTech 100, w kategorii najlepiej działających firm technologicznych na świecie. HTC projektuje intuicyjnie działające telefony, mając zawsze na uwadze zadowolenie użytkowników. Kierując się tymi zasadami firma wybiera partnerów, produkty i wykorzystywane platformy technologiczne. Międzynarodowy zespół projektantów, badaczy i inżynierów zapoznaje się z opiniami użytkowników na temat korzystania z urządzeń telefonicznych, by lepiej zrozumieć potrzeby ludzi i projektować prostsze i lepsze urządzenia. Idea ta jest wspólna dla ponad 9.000 pracowników zatrudnionych w HTC na całym świecie.
Trzyletni okres sponsorski, trwający do końca 2011 roku, obejmował będzie zarówno profesjonalne zespoły męskie jak i damskie, które są najwyżej oceniane na świecie i wygrały łącznie ponad 80 wyścigów w 2009 roku, co było najlepszym wynikiem wśród wszystkich rywalizujących zespołów.
źródło: HTC