W ofercie sieci sprzedaży mPunkt pojawiła się absolutna nowość na rynku polskim – HTC Touch Diamond 2.
Fascynujący smartfon HTC Touch Diamond 2 jest już dostępny w sklepach mPunkt w ofercie telefonów bez umowy z operatorem w cenie 2158.18zł brutto.
Telefon został wyposażony w ekran o przekątnej 3,2cala – czyli większy od poprzednika przy jednoczesnym zachowaniu wielkości obudowy. Wysoka rozdzielczość i doskonała ostrość obrazu sprawiają, że oglądanie multimediów, zdjęć i korzystanie z Internetu to prawdziwa przyjemność. Ponadto dzięki funkcji zoom użytkownik może powiększać dowolnie wybrane fragmenty wyświetlanego tekstu/obrazu.
HTC Diamond 2 pozwala na śledzenie historii połączeń z określoną osobą niezależnie od ich formy:
e-mail połączenie głosowe, SMS, MMS poprzez wyświetlanie w obrębie konkretnych wizytówek.
Telefon posiada aparat 5 megapiksela, kamerę do wideorozmów, wbudowany moduł GPS,
Bluetooth 2.0, radio FM, czujnik ruchu.
źródło: mPunkt
News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcejNews Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej