Archiwalne

IMS Polska klientem GTS

17.08.2011

GTS Poland Sp. z o.o., jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, zawarł umowę z firmą IMS Polska Sp. z o.o., producentem mebli. Obsługa klienta miała charakter kompleksowy. W ramach kontraktu, GTS dostarczył pełen pakiet usług transmisji danych oraz centrum danych.

Potrzeby klienta w zakresie transmisji danych są realizowane w technologii IP, w oparciu o usługę IP Solution MPLS. Zapewnia ona niezawodną i bezpieczną, bo wydzieloną od publicznego Internetu, komunikację pomiędzy wieloma jednostkami firmy. Umożliwiło to utworzenie korporacyjnej sieci teleinformatycznej, do której włączono wszystkie 10 oddziałów. Obecnie pracownicy firmy, bez względu na geograficzną lokalizację, mają dostęp do tych samych zasobów informacyjnych. Ma to pozytywny wpływ na usprawnienie komunikacji w całej organizacji. Dzięki sieci korporacyjnej, możliwym jest pełne wykorzystanie bogatych funkcjonalności systemu zarządzania przedsiębiorstwem.

W celu zapewnienia stuprocentowej niezawodności sieci firmowej, zaprojektowano i wdożono rozwiązanie zapasowe w stosunku do IP Solution. Jest nim Mobile Solution. Zapewnia ono nieograniczony dostęp do aplikacji informatycznych i zasobów informacyjnych firmy z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. W przypadku tego rozwiązania, transmisja danych odbywa się w oparciu o sieć GSM.

Kolejną usługą, jaką GTS świadczy na rzecz IMS Polska, jest kolokacja. W centrum danych GTS, spełniającym najwyższe standardy bezpieczeństwa, zostały umieszczone serwery odpowiadające za działanie kluczowych dla tej firmy aplikacji i systemów. Zdalny dostęp do serwów jest zapewniony w ramach utworzonej sieci korporacyjnej.

IMS Polska jest nowo pozyskanym klientem GTS. Na decyzję o podjęciu współpracy właśnie z GTS, zamiast kontynuowaniu z poprzednim dostawcą, wpłynęło kilka czynników:

- wysoka ocena kompetencji zespołu GTS w realizacji podobnych projektów, potwierdzona referencjami,
rzetelne i wyczerpujące odpowiedzi na dodatkowe pytania,
- posiadanie unikalnego zaplecza technologicznego, jakim jest jedno z najnowocześniejszych w Europie centrum danych oraz własna sieć transmisji danych.

źródło: GTS Poland

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej