Archiwalne

IMS Polska klientem GTS

17.08.2011

GTS Poland Sp. z o.o., jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, zawarł umowę z firmą IMS Polska Sp. z o.o., producentem mebli. Obsługa klienta miała charakter kompleksowy. W ramach kontraktu, GTS dostarczył pełen pakiet usług transmisji danych oraz centrum danych.

Potrzeby klienta w zakresie transmisji danych są realizowane w technologii IP, w oparciu o usługę IP Solution MPLS. Zapewnia ona niezawodną i bezpieczną, bo wydzieloną od publicznego Internetu, komunikację pomiędzy wieloma jednostkami firmy. Umożliwiło to utworzenie korporacyjnej sieci teleinformatycznej, do której włączono wszystkie 10 oddziałów. Obecnie pracownicy firmy, bez względu na geograficzną lokalizację, mają dostęp do tych samych zasobów informacyjnych. Ma to pozytywny wpływ na usprawnienie komunikacji w całej organizacji. Dzięki sieci korporacyjnej, możliwym jest pełne wykorzystanie bogatych funkcjonalności systemu zarządzania przedsiębiorstwem.

W celu zapewnienia stuprocentowej niezawodności sieci firmowej, zaprojektowano i wdożono rozwiązanie zapasowe w stosunku do IP Solution. Jest nim Mobile Solution. Zapewnia ono nieograniczony dostęp do aplikacji informatycznych i zasobów informacyjnych firmy z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. W przypadku tego rozwiązania, transmisja danych odbywa się w oparciu o sieć GSM.

Kolejną usługą, jaką GTS świadczy na rzecz IMS Polska, jest kolokacja. W centrum danych GTS, spełniającym najwyższe standardy bezpieczeństwa, zostały umieszczone serwery odpowiadające za działanie kluczowych dla tej firmy aplikacji i systemów. Zdalny dostęp do serwów jest zapewniony w ramach utworzonej sieci korporacyjnej.

IMS Polska jest nowo pozyskanym klientem GTS. Na decyzję o podjęciu współpracy właśnie z GTS, zamiast kontynuowaniu z poprzednim dostawcą, wpłynęło kilka czynników:

- wysoka ocena kompetencji zespołu GTS w realizacji podobnych projektów, potwierdzona referencjami,
rzetelne i wyczerpujące odpowiedzi na dodatkowe pytania,
- posiadanie unikalnego zaplecza technologicznego, jakim jest jedno z najnowocześniejszych w Europie centrum danych oraz własna sieć transmisji danych.

źródło: GTS Poland

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej