Archiwalne

IMS Polska klientem GTS

17.08.2011

GTS Poland Sp. z o.o., jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, zawarł umowę z firmą IMS Polska Sp. z o.o., producentem mebli. Obsługa klienta miała charakter kompleksowy. W ramach kontraktu, GTS dostarczył pełen pakiet usług transmisji danych oraz centrum danych.

Potrzeby klienta w zakresie transmisji danych są realizowane w technologii IP, w oparciu o usługę IP Solution MPLS. Zapewnia ona niezawodną i bezpieczną, bo wydzieloną od publicznego Internetu, komunikację pomiędzy wieloma jednostkami firmy. Umożliwiło to utworzenie korporacyjnej sieci teleinformatycznej, do której włączono wszystkie 10 oddziałów. Obecnie pracownicy firmy, bez względu na geograficzną lokalizację, mają dostęp do tych samych zasobów informacyjnych. Ma to pozytywny wpływ na usprawnienie komunikacji w całej organizacji. Dzięki sieci korporacyjnej, możliwym jest pełne wykorzystanie bogatych funkcjonalności systemu zarządzania przedsiębiorstwem.

W celu zapewnienia stuprocentowej niezawodności sieci firmowej, zaprojektowano i wdożono rozwiązanie zapasowe w stosunku do IP Solution. Jest nim Mobile Solution. Zapewnia ono nieograniczony dostęp do aplikacji informatycznych i zasobów informacyjnych firmy z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. W przypadku tego rozwiązania, transmisja danych odbywa się w oparciu o sieć GSM.

Kolejną usługą, jaką GTS świadczy na rzecz IMS Polska, jest kolokacja. W centrum danych GTS, spełniającym najwyższe standardy bezpieczeństwa, zostały umieszczone serwery odpowiadające za działanie kluczowych dla tej firmy aplikacji i systemów. Zdalny dostęp do serwów jest zapewniony w ramach utworzonej sieci korporacyjnej.

IMS Polska jest nowo pozyskanym klientem GTS. Na decyzję o podjęciu współpracy właśnie z GTS, zamiast kontynuowaniu z poprzednim dostawcą, wpłynęło kilka czynników:

- wysoka ocena kompetencji zespołu GTS w realizacji podobnych projektów, potwierdzona referencjami,
rzetelne i wyczerpujące odpowiedzi na dodatkowe pytania,
- posiadanie unikalnego zaplecza technologicznego, jakim jest jedno z najnowocześniejszych w Europie centrum danych oraz własna sieć transmisji danych.

źródło: GTS Poland

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej