Archiwalne

IMS Polska klientem GTS

17.08.2011

GTS Poland Sp. z o.o., jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, zawarł umowę z firmą IMS Polska Sp. z o.o., producentem mebli. Obsługa klienta miała charakter kompleksowy. W ramach kontraktu, GTS dostarczył pełen pakiet usług transmisji danych oraz centrum danych.

Potrzeby klienta w zakresie transmisji danych są realizowane w technologii IP, w oparciu o usługę IP Solution MPLS. Zapewnia ona niezawodną i bezpieczną, bo wydzieloną od publicznego Internetu, komunikację pomiędzy wieloma jednostkami firmy. Umożliwiło to utworzenie korporacyjnej sieci teleinformatycznej, do której włączono wszystkie 10 oddziałów. Obecnie pracownicy firmy, bez względu na geograficzną lokalizację, mają dostęp do tych samych zasobów informacyjnych. Ma to pozytywny wpływ na usprawnienie komunikacji w całej organizacji. Dzięki sieci korporacyjnej, możliwym jest pełne wykorzystanie bogatych funkcjonalności systemu zarządzania przedsiębiorstwem.

W celu zapewnienia stuprocentowej niezawodności sieci firmowej, zaprojektowano i wdożono rozwiązanie zapasowe w stosunku do IP Solution. Jest nim Mobile Solution. Zapewnia ono nieograniczony dostęp do aplikacji informatycznych i zasobów informacyjnych firmy z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. W przypadku tego rozwiązania, transmisja danych odbywa się w oparciu o sieć GSM.

Kolejną usługą, jaką GTS świadczy na rzecz IMS Polska, jest kolokacja. W centrum danych GTS, spełniającym najwyższe standardy bezpieczeństwa, zostały umieszczone serwery odpowiadające za działanie kluczowych dla tej firmy aplikacji i systemów. Zdalny dostęp do serwów jest zapewniony w ramach utworzonej sieci korporacyjnej.

IMS Polska jest nowo pozyskanym klientem GTS. Na decyzję o podjęciu współpracy właśnie z GTS, zamiast kontynuowaniu z poprzednim dostawcą, wpłynęło kilka czynników:

- wysoka ocena kompetencji zespołu GTS w realizacji podobnych projektów, potwierdzona referencjami,
rzetelne i wyczerpujące odpowiedzi na dodatkowe pytania,
- posiadanie unikalnego zaplecza technologicznego, jakim jest jedno z najnowocześniejszych w Europie centrum danych oraz własna sieć transmisji danych.

źródło: GTS Poland

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

T-Mobile Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych

Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska podpisał umowę, na mocy której T‑Mobile będzie świadczył usługi na łączach światłowodowych Orange. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej