Archiwalne

InfoWorld wydawnictwa IDG nominuje Juniper Networks do 'zielonej piętnastki'

30.04.2008

Firma Juniper Networks poinformowała, że należący do IDG serwis InfoWorld, czołowy serwis informacyjny adresowany do decydentów z sektora informatyki, przyznał jej jedną z nagród „Zielonej piętnastki 2008 roku” – Green 15. Wyróżnienie to jest elementem pierwszej specjalnej akcji InfoWorld z serii „Green 15” ogłoszonej na stronie http://www.infoworld.com/.

Na całym świecie przedsiębiorstwa przyjmują podejście „zielone”, czyli proekologiczne, realizując projekty i opracowując wyroby cechujące się zmniejszonym poborem energii, ograniczają ilość odpadów i eliminują stosowanie i produkcję substancji szkodliwych. Nagrodami „Green 15” wyróżniono 15 najbardziej nowatorskich inicjatyw w świecie informatyki spełniających te kryteria „zrównoważenia”.

„Wiele firm na całym świecie walczy z wysokimi kosztami energii i ograniczoną ilością miejsca na komputery i urządzenia zasilające oraz klimatyzujące, niezbędne do zapewnienia im obsługi informatycznej” – powiedział Ted Samson, starszy analityk w InfoWorld. „Odczuwają także naciski ze strony inwestorów, ustawodawców, klientów i własnej załogi, by ograniczać odpady, wytwarzać mniej zanieczyszczeń atmosferycznych i lepiej dbać o środowisko naturalne. Nagrodzeni w konkursie InfoWorld Green 15 jasno pokazują, jak zrównoważone rozwiązania techniczne mogą pomagać w osiąganiu w tym układzie celów gospodarczych, a nawet wręcz je warunkować”.

„Firma Juniper czuje się zaszczycona wyróżnieniem w konkursie InfoWorld Green 15,” powiedziała Michele Goins, dyrektor ds. informatyki Juniper Networks. Juniper cały czas pracuje nad innowacjami mającymi ułatwić utrzymanie zrównoważenia energetycznego w przyszłości. Skupiamy się na oszczędności energii zarówno we wprowadzanych przez nas na rynek rozwiązaniach do wysokowydajnych sieci, jak i w naszej przeogromnej wewnętrznej infrastrukturze informatycznej, by zapewniać klientom maksymalne korzyści w zgodzie z naszym poczuciem obowiązku wobec środowiska naturalnego”.

Inicjatywy firmy Juniper w zakresie zrównoważonego działania są widoczne w wielu płaszczyznach działania przedsiębiorstwa, w tym w pracy wewnętrznej, we współpracy z otoczeniem gospodarczym i w rozwiązaniach wprowadzanych na rynek. Nagrodę Green 15 otrzymała konkretnie za projekt obejmujący działania firmy ukierunkowane na odpowiedzialne zarządzanie swoim poborem energii i ograniczenie miejsca zajmowanego przez serwery poprzez wirtualizację 325 z nich. W rezultacie ograniczono rozprzestrzenianie się serwerów, odzyskano sporo miejsca i do maksimum zwiększono ogólne wykorzystanie serwerów. Juniper spodziewa się, że ten projekt zwróci się w ciągu 12-14 miesięcy, po części oszczędnościami w poborze mocy, które szacuje na ponad 1,2 miliarda watów w ciągu roku, czyli tyle, ile zużywa miesięcznie 1252 mieszkańców USA.

W firmie Juniper zdają sobie sprawę z tego, że energooszczędność nie jest celem, który się raz osiąga i spoczywa na laurach, a raczej niekończącą się podróżą. Dlatego firma w dalszym ciągu analizuje swoje całkowite zużycie energii szukając możliwości jego ograniczenia z zyskiem dla siebie i świata. Dąży także do tego, aby pomagać klientom w ograniczaniu zużycia energii oferując im wysokowydajną infrastrukturę sieciową wymagającą mniej miejsca, energii i chłodzenia, jednocześnie umożliwiającą bezpieczny całodobowy dostęp z dowolnego miejsca, a także możliwość ponownego wykorzystywania urządzeń wycofywanych z użytku w innych miejscach sieci. Ponadto firma zdecydowanie współpracuje z partnerami i firmami o podobnym podejściu przy krzewieniu odpowiedzialnych środowiskowo zachowań gospodarczych.

źródło: Juniper Networks

News Najlepsze gadżety do iPhone 16e - co warto kupić?

Smartfon iPhone 16e zdążył już zyskać rzeszę fanów na całym świecie. Nic dziwnego, ponieważ wypuszczone pod sztandarem Apple urządzenie oferuje wiele możliwości. Warto odpowiednio zadbać o swój smartfon, inwestując w odpowiednie akcesoria i gadżety. To właśnie na nich skupimy się w poniższym artykule i podpowiemy, co warto kupić do swojego iPhone'a 16e. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej