Na rynku pojawiła się kolekcja stylowych etui dedykowanych nowemu iPhone’owi 6 i 6 Plus sygnowanych logo adidas. Skórzane pokrowce ozdobione słynnym motywem trzech pasków wyszytych na górze akcesorium oraz znakiem koniczyny w różnorodnych kolorach są nie lada gratką dla fanów sportowego designu. Podszewka z mikrofibry chroni telefon przed zarysowaniem, podczas gdy oko kamery zabezpieczone jest obudową z wytrzymałego tworzywa. Kolekcja przeznaczona jest dla osób, które nie boją się zostać zauważone.
Konstrukcja etui składa się z poliuretanowej ramki oraz skórzanego obszycia z motywem trzech pasków oraz logo marki po obu stronach akcesorium. Specjalnie przygotowane wycięcia w strukturze obudowy zapewniają swobodny dostęp do przycisków funkcyjnych smartfona.
Oryginalne etui typu booklet dedykowane nowemu iPhone’owi 6 i 6 Plus posiada charakterystyczny znak koniczynki na przedzie oraz wyszyte trzy paski po obu stronach. Akcesorium wyposażono ponadto w kieszonkę, w której można przechowywać kartę płatniczą bądź dowód tożsamości.
Ochronne etui typu flip case wykonano z wytrzymałego poliwęglanu oraz skóry. Motyw trzech pasków widnieje zarówno na froncie, jak I z tyłu pokrowca. The iconic 3-Stripes are stitched on the front and back. Ukryty, magnetyczny zatrzask oraz wnętrze’ obszyte mikrofibrą gwarantują ekstra ochronę smartfona.
Ceny akcesoriów z nowej kolekcji zawierają się w przedziale 100 zł – 120 zł. Dostępność etui zapowiedziano na połowę października. Zakupu można dokonać poprzez sklep internetowy marki Apple (http://www.apple.com/), w stacjonarnych salonach sprzedaży marki, u wybranych autoryzowanych resellerów sprzętu Apple, w sklepach z elektroniką, a także u operatorów sieci komórkowych czy w firmowych salonach sprzedaży marki adidas.
O adidas Group
Grupa adidas jest światowym liderem w sferze sportu, oferując szeroką gamę obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych z wiodącym udziałem marki adidas obok takich brandów jak Reebok, TaylorMade, Rocksport i Rebook CCM-Hockey. Grupa Adidas, której siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech zatrudnia ponad 50,000 ludzi na całym świecie, a zysk firmy w 2013 roku wniósł 14,5 miliarda Euro.
O TLF
Telekomunikacja jako styl życia i moda: Telecom Lifestyle Fashion B.V., to firma charakteryzująca się pasją do urządzeń mobilnych. Firma jest globalnym partnerem w zakresie udzielania licencji, tworzeniu designu, planowania rozwoju, marketingu oraz dystrybucji wysokiej jakości akcesoriów ochronnych dla urządzeń mobilnych wiodących, luksusowych marek lifestylowych i odzieżowych.
źródło: TLF
News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream
Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami
W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej