Archiwalne

Jabra BIZ 1900 dla call centers - niska cena, wysoka jakość

08.12.2010

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawiła serię zestawów przeznaczonych dla call centers - Jabra BIZ 1900.

Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny do jakości i zapewniają wysoki wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Urządzenia zostały wyposażone w funkcje, które są implementowane w profesjonalnych zestawach bardzo wysokiej jakości. Należą do nich: mikrofony z redukcją szumów, które odfiltrowują niepożądane odgłosy tła oraz technologia PeakStopTM, która chroni użytkowników przed szkodliwymi dźwiękami powodującymi szok akustyczny.

„Dostrzegamy zapotrzebowanie na zestawy w przystępnej cenie przeznaczone dla call centers. Taki trend zaobserwowaliśmy zwłaszcza na rynkach outsourcingowych, gdzie decydującym czynnikiem są koszty” — powiedział Henrik Brodersen, menedżer produktów w firmie Jabra. — „Wszystkie funkcjonalności Jabra BIZ 1900 typowe są dla zestawów słuchawkowych z wyższej półki. Jabra BIZ 1900 zapewnia profesjonalną jakość dźwięku i ochronę słuchu użytkowników. Przedsiębiorcy rozważający zakup zestawu z naszej nowej serii nie muszą dokonywać wyboru pomiędzy ceną a jakością. Dodatkowo zestawy Jabra BIZ 1900 charakteryzują się wysokim wskaźnikiem zwrotu z inwestycji (ROI). To szczególnie ważne w stale zmieniających się warunkach rynkowych, kiedy to firmy poddawane są ciągłej presji w aspekcie redukcji kosztów, zwiększania wydajności i jednoczesnego zachowania wysokiej jakości.”

Nowa seria dostępna jest w dwóch wersjach - Jabra BIZ 1900 QD (Quick Disconnect) i Jabra BIZ 1900 USB.

Jabra BIZ 1900 QD zaprojektowano pod kątem tradycyjnych telefonów biurkowych, przy czym konstrukcja tych zestawów pozwala użytkownikom na migrację do sprzętowych telefonów IP. Natomiast wersja Jabra BIZ 1900 USB odpowiada na rosnący popyt na ekonomiczne zestawy profesjonalnej jakości przeznaczone dla telefonii komputerowej. Jabra BIZ 1900 USB zapewnia użytkownikom szerokopasmowy dźwięk. Zestawy dostępne są w wersjach jedno- i dwuusznych.

Zestawy można dopasować do indywidualnych preferencji użytkowników, a lekka konstrukcja z nausznikami ze sztucznej skóry zapewnia całodzienny komfort pracy. Mikrofony z redukcją szumów powodują, że rozmówcy nie słyszą niepożądanych dźwięków tła i zyskują wrażenie rozmowy w cztery oczy. Po obu stronach mikrofonu wytwarza się takie samo ciśnienie, co sprawia, że membrana nie wpada w wibracje i niepotrzebne dźwięki nie są odtwarzane w czasie rozmowy. Natomiast głos użytkownika dociera do membrany z jednej strony i dlatego jest wyraźnie odwzorowywany. Technologia PeakStopTM redukuje dźwięki o głośności powyżej 118 dB chroniąc użytkowników przed szokiem akustycznym.

źródło: Jabra

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News Toner vs. wkład: Jakie są różnice i jak wybrać właściwy?

Wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest bardzo ważny dla utrzymania jakości wydruków oraz efektywności pracy urządzenia. Jednym z dylematów, z którymi można się spotkać, jest wybór między tonerem a wkładem (kartridżem). W tym artykule szczegółowo przyjrzymy się różnicom między tymi dwoma typami materiałów drukujących, wyjaśnimy, czym jest toner i kartridż oraz doradzimy, jak dokonać właściwego wyboru i dbać o materiały eksploatacyjne. czytaj więcej

News Wi-Fi calling - co to jest i jak działa?

Problemy z zasięgiem w niektórych miejscach mieszkania? A może podczas przechodzenia przez klatkę schodową? Jeszcze gorzej, jeśli występują one w biurze – miejscu, gdzie musimy wykonywać i odbierać połączenia służbowe. Wszystko to może się zdarzyć ze względu na fakt, że zasięg poszczególnych operatorów komórkowych różni się od siebie zależnie od miejsca. czytaj więcej