Archiwalne

Jabra BIZ 1900 dla call centers - niska cena, wysoka jakość

08.12.2010

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawiła serię zestawów przeznaczonych dla call centers - Jabra BIZ 1900.

Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny do jakości i zapewniają wysoki wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Urządzenia zostały wyposażone w funkcje, które są implementowane w profesjonalnych zestawach bardzo wysokiej jakości. Należą do nich: mikrofony z redukcją szumów, które odfiltrowują niepożądane odgłosy tła oraz technologia PeakStopTM, która chroni użytkowników przed szkodliwymi dźwiękami powodującymi szok akustyczny.

„Dostrzegamy zapotrzebowanie na zestawy w przystępnej cenie przeznaczone dla call centers. Taki trend zaobserwowaliśmy zwłaszcza na rynkach outsourcingowych, gdzie decydującym czynnikiem są koszty” — powiedział Henrik Brodersen, menedżer produktów w firmie Jabra. — „Wszystkie funkcjonalności Jabra BIZ 1900 typowe są dla zestawów słuchawkowych z wyższej półki. Jabra BIZ 1900 zapewnia profesjonalną jakość dźwięku i ochronę słuchu użytkowników. Przedsiębiorcy rozważający zakup zestawu z naszej nowej serii nie muszą dokonywać wyboru pomiędzy ceną a jakością. Dodatkowo zestawy Jabra BIZ 1900 charakteryzują się wysokim wskaźnikiem zwrotu z inwestycji (ROI). To szczególnie ważne w stale zmieniających się warunkach rynkowych, kiedy to firmy poddawane są ciągłej presji w aspekcie redukcji kosztów, zwiększania wydajności i jednoczesnego zachowania wysokiej jakości.”

Nowa seria dostępna jest w dwóch wersjach - Jabra BIZ 1900 QD (Quick Disconnect) i Jabra BIZ 1900 USB.

Jabra BIZ 1900 QD zaprojektowano pod kątem tradycyjnych telefonów biurkowych, przy czym konstrukcja tych zestawów pozwala użytkownikom na migrację do sprzętowych telefonów IP. Natomiast wersja Jabra BIZ 1900 USB odpowiada na rosnący popyt na ekonomiczne zestawy profesjonalnej jakości przeznaczone dla telefonii komputerowej. Jabra BIZ 1900 USB zapewnia użytkownikom szerokopasmowy dźwięk. Zestawy dostępne są w wersjach jedno- i dwuusznych.

Zestawy można dopasować do indywidualnych preferencji użytkowników, a lekka konstrukcja z nausznikami ze sztucznej skóry zapewnia całodzienny komfort pracy. Mikrofony z redukcją szumów powodują, że rozmówcy nie słyszą niepożądanych dźwięków tła i zyskują wrażenie rozmowy w cztery oczy. Po obu stronach mikrofonu wytwarza się takie samo ciśnienie, co sprawia, że membrana nie wpada w wibracje i niepotrzebne dźwięki nie są odtwarzane w czasie rozmowy. Natomiast głos użytkownika dociera do membrany z jednej strony i dlatego jest wyraźnie odwzorowywany. Technologia PeakStopTM redukuje dźwięki o głośności powyżej 118 dB chroniąc użytkowników przed szokiem akustycznym.

źródło: Jabra

News Gdzie kupić tanią domenę, o czym pamiętać?

Zastanawiasz się, gdzie znaleźć tanią domenę internetową, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dzisiaj podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy i jak uniknąć typowych pułapek. Czytaj dalej i dowiedz się, jak kupić tanią domenę! czytaj więcej

News Jak znaleźć tanie i dobre części do samochodu?

Zakup części samochodowych może być kosztownym i czasochłonnym procesem, zwłaszcza gdy chcemy znaleźć produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz części do naprawy, tuningu, czy po prostu do regularnej konserwacji pojazdu, warto wiedzieć, gdzie szukać, aby nie przepłacić i jednocześnie zapewnić sobie bezpieczeństwo oraz długowieczność samochodu. czytaj więcej

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej