Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawia sprawdzone w codziennej pracy zestawy słuchawkowe mono z serii GN9330e i GN9330e USB. Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny do jakości.
Jabra GN9330e to zestaw słuchawkowy podłączany do telefonu stacjonarnego, natomiast GN9330e USB umożliwia rozmowę za pośrednictwem softphone’u. Pierwszy z nich pracuje w paśmie 300-3400 Hz, co gwarantuje wysoką jakość prowadzonych rozmów. Natomiast drugi może poszczycić się szerokim pasmem częstotliwości 150-6800 Hz, które zapewnia nie tylko bardzo dobry odbiór słów wypowiadanych przez rozmówcę, ale również muzyki słuchanej z komputera. Oba zestawy słuchawkowe pracują w oparciu o technologię DECT, która umożliwia łączność o zasięgu do 120 metrów od bazy. Daje to znaczną swobodę poruszania się po biurze.
Zaawansowane technologie
Jabra GN9330e i GN9330e USB dysponują podwójnymi mikrofonami z redukcją szumów (Noise-Cancelling), które umożliwiają rozmowę nawet w otwartych, głośnych biurach i call centers. Są również wyposażone w technologię PeakStopTM chroniącą słuch użytkownika przed gwałtownymi skokami natężenia dźwięku o ciśnieniu akustycznym powyżej 118dB. Dzięki tym technologiom obie strony rozmowy słyszą się bardzo dobrze, a słuch użytkownika Jabra GN9330e i GN330e USB pozostaje bezpieczny.
Wygoda użytkowania
Osoby korzystające zarówno z zestawu Jabra GN 9330e jak i GN 9330e USB mają możliwość wyboru najwygodniejszego dla siebie stylu noszenia z wykorzystaniem pałąku nagłownego, zausznego lub szyjnego. Dla komfortu użytkowników zestawy posiadają wskaźnik LED stanu akumulatora, a ci bardziej wymagający mogą nabyć dodatkowy akumulator z osobną przegrodą do ładowania.
Niższa cena
Biorąc po uwagę ich jakość i popularność Jabra postanowiła obniżyć cenę bezprzewodowych urządzeń typu mono z serii GN9330e i GN9330e USB. Można je obecnie nabyć u dystrybutorów i resellerów już od odpowiednio 676 i 596 PLN. Cena ta będzie obowiązywać do końca czerwca 2011 r.
„Oba zestawy słuchawkowe to doskonałe rozwiązania dla biur i centrów kontaktowych. Daleki zasięg i zaawansowane technologie pozwalają wybrać urządzenie odpowiadające bieżącym potrzebom pracodawcy i pracowników” – tłumaczy Dariusz Rzeszotarski Business Development Manager & UC Specialist, Jabra. – „Jabra zdecydowała się na obniżenie ceny zarówno GN9330e jak i GN9330e USB, ponieważ chcemy, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców, o wysokich wymaganiach, ale nieco mniejszych możliwościach finansowania inwestycji.”
źródło: GN Netcom
News Co wyróżnia komputer Mac Mini?
Komputer Mac Mini to jeden z najbardziej kompaktowych i wszechstronnych komputerów stacjonarnych w ofercie Apple. Dzięki swojej niewielkiej obudowie i zaawansowanym komponentom, Mac Mini zdobył popularność wśród użytkowników domowych, profesjonalistów oraz firm. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat tego urządzenia, które pomogą zrozumieć, dlaczego warto rozważyć jego zakup. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej