Archiwalne

Jabra GN9330 dla biur i call center

21.03.2011

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawia sprawdzone w codziennej pracy zestawy słuchawkowe mono z serii GN9330e i GN9330e USB. Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny do jakości.

Jabra GN9330e to zestaw słuchawkowy podłączany do telefonu stacjonarnego, natomiast GN9330e USB umożliwia rozmowę za pośrednictwem softphone’u. Pierwszy z nich pracuje w paśmie 300-3400 Hz, co gwarantuje wysoką jakość prowadzonych rozmów. Natomiast drugi może poszczycić się szerokim pasmem częstotliwości 150-6800 Hz, które zapewnia nie tylko bardzo dobry odbiór słów wypowiadanych przez rozmówcę, ale również muzyki słuchanej z komputera. Oba zestawy słuchawkowe pracują w oparciu o technologię DECT, która umożliwia łączność o zasięgu do 120 metrów od bazy. Daje to znaczną swobodę poruszania się po biurze.

Zaawansowane technologie
Jabra GN9330e i GN9330e USB dysponują podwójnymi mikrofonami z redukcją szumów (Noise-Cancelling), które umożliwiają rozmowę nawet w otwartych, głośnych biurach i call centers. Są również wyposażone w technologię PeakStopTM chroniącą słuch użytkownika przed gwałtownymi skokami natężenia dźwięku o ciśnieniu akustycznym powyżej 118dB. Dzięki tym technologiom obie strony rozmowy słyszą się bardzo dobrze, a słuch użytkownika Jabra GN9330e i GN330e USB pozostaje bezpieczny.

Wygoda użytkowania
Osoby korzystające zarówno z zestawu Jabra GN 9330e jak i GN 9330e USB mają możliwość wyboru najwygodniejszego dla siebie stylu noszenia z wykorzystaniem pałąku nagłownego, zausznego lub szyjnego. Dla komfortu użytkowników zestawy posiadają wskaźnik LED stanu akumulatora, a ci bardziej wymagający mogą nabyć dodatkowy akumulator z osobną przegrodą do ładowania.

Niższa cena
Biorąc po uwagę ich jakość i popularność Jabra postanowiła obniżyć cenę bezprzewodowych urządzeń typu mono z serii GN9330e i GN9330e USB. Można je obecnie nabyć u dystrybutorów i resellerów już od odpowiednio 676 i 596 PLN. Cena ta będzie obowiązywać do końca czerwca 2011 r.

„Oba zestawy słuchawkowe to doskonałe rozwiązania dla biur i centrów kontaktowych. Daleki zasięg i zaawansowane technologie pozwalają wybrać urządzenie odpowiadające bieżącym potrzebom pracodawcy i pracowników” – tłumaczy Dariusz Rzeszotarski Business Development Manager & UC Specialist, Jabra. – „Jabra zdecydowała się na obniżenie ceny zarówno GN9330e jak i GN9330e USB, ponieważ chcemy, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców, o wysokich wymaganiach, ale nieco mniejszych możliwościach finansowania inwestycji.”

źródło: GN Netcom

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne

Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcej