Archiwalne

Już 200 tys. klientów Call Center INEA w 2009 roku

09.09.2009

INEA odnotowuje ciągły wzrost odbieranych telefonów na swojej infolinii - aż dwa miesiące wcześniej niż przed rokiem Call Center INEA obsłużyło 200-tysięcznego Klienta. Codziennie z tej formy kontaktu z operatorem korzysta do 1500 osób. Konsultanci INEA są do dyspozycji Klientów 7 dni w tygodniu.

- Nasi Klienci interesują się głównie trzema kwestiami – technicznymi, np. konfiguracją połączeń internetowych czy dekodera HD, rozliczeniowymi – swoimi rachunkami i płatnościami oraz promocjami usług aktualnie dostępnymi w naszej ofercie – mówi Bartłomiej Mikołajczak, Zastępca Dyrektora Generalnego Ds. Contact Center Inea S.A.

W rozmowie z Konsultantami INEA Klienci dodatkowo zyskują fachową pomoc techniczną oraz mają możliwość zamówienia wizyty przedstawiciela handlowego. Coraz chętniej Klienci zamawiają za pośrednictwem infolinii usługi INEA.

Infolinia INEA jest dostępna pod numerem telefonu 061 222 22 22. Konsultanci są do dyspozycji Abonentów INEA od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00. W weekendy i święta są do Państwa dyspozycji w godzinach od 9.00 do 17.00. Z myślą o mieszkańcach Konina i okolic został uruchomiony specjalny numer Infolinii: 063 222 22 22. Także mieszkańcy Wolsztyna mają do swojej dyspozycji specjalny numer Infolinii: 068 4222 222. Ostatnio INEA uruchomiła infolinię biznesową pod numerem 061 222 22 33.

źródło: INEA