Z dniem 5 listopada 2007 r. pod hasłem „Śmiało wyginaj ciało” ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Cyber-shot™ firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie wyjątkowej funkcji telefonów Cyber-shot – BestPic™, pokazanie unikalnych walorów samych telefonów, a także edukowanie klientów na temat funkcji do obróbki obrazu w telefonach oraz sposobów i możliwości ich wykorzystania.
„Dzięki funkcji BestPic™, robiąc zdjęcie ruszającej się osobie, mamy zawsze gwarantowane przynajmniej jedno idealne ujęcie. To unikalne rozwiązanie, dzięki któremu za każdym wciśnięciem migawki telefon Cyber-shot™ wykonuje 9 wysokiej jakości zdjęć na raz, w tym 4 zdjęcia zrobione przed i 4 zrobione po kompletnym wciśnięciu migawki. Teraz nasi klienci będą mogli sami przekonać się jak to naprawdę działa, mając przy tym zapewnioną dobrą zabawę”, - powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager w Sony Ericsson.
Kampania będzie przeprowadzona w wybranych galeriach handlowych, gdzie stanie specjalna ścianka z wbudowanymi dziewięcioma ekranami i aparatem rejestrującym ruch i obraz (wykaz miejsc poniżej). Goście galerii handlowych będą zapraszani do pokazania przed obiektywem aparatu jak się ruszają – skacząc, tańcząc czy po prostu wyginając ciało. Dziewięć ujęć wykonanych w ciągu 1 sekundy przez aparat natychmiast pojawi się na każdym z dziewięciu ekranów monitorów. Następnie zdjęcia zostaną wydrukowane w wysokiej rozdzielczości wraz z zaproszeniem do odwiedzenia strony www.sonyericsson.com/cybershot i zapoznania się z dokładniejszymi informacjami na temat telefonów z linii Cyber-shot™. Do dyspozycji zainteresowanych osób będą przeszkoleni doradcy, którzy odpowiedzą na pytania oraz udzielą fachowych porad odnośnie telefonów Sony Ericsson.
Kampania „Śmiało wyginaj ciało” skierowana jest do klientów, którzy cenią dobrej jakości zdjęcia i najchętniej nie rozstawaliby się z aparatem fotograficznym. Telefony Cyber-shot™ to dobre połączenie telefonu komórkowego z aparatem cyfrowym, które cechuje łatwość w obsłudze i wysoka jakość zdjęć. Podczas kampanii „Śmiało wyginaj ciało” będzie można zapoznać się z następującymi aparatami Cyber-shot™ z oferty Sony Ericsson:
K550i z matrycą 2,0 Mpix pozwala wygodnie komunikować się i robić zdjęcia kiedy ma się na nie ochotę, nawet gdy jest nieodpowiednie oświetlenie, gdyż wyposażony jest w lampę błyskową LED. Zdjęcia można wysłać do przyjaciół jako MMS, opublikować na blogu lub dzięki funkcji PictBridge bezpośrednio wydrukować z telefonu.
K810i z matrycą 3,2 Mpix posiada funkcje dedykowane do obróbki obrazu jak BestPic™, Photo Fix (retusz), stabilizator obrazu czy automatyczną regulację ostrości. Zapewnia wysokiej jakości zdjęcia i komunikację wizualną.
K850i, najnowszy model Sony Ericsson z matrycą 5,0 Mpix, oferuje szereg funkcji przydatnych do zrobienia doskonałych zdjęć: automatyczną regulację ostrości, ksenonową lampę błyskową, BestPic™, Photo Fix, redukcję efektu czerwonych oczu, stabilizator obrazu, 16 x zbliżenie cyfrowe. Słowem wszystko, czego potrzeba, aby zrobić optymalne zdjęcie i nie przegapić wyjątkowych chwil! K850i po raz pierwszy zostanie zaprezentowany użytkownikom właśnie podczas akcji „Śmiało wyginaj ciało”, a dostępny na rynku będzie od listopada br. w ofercie Orange business.
Lista galerii handlowych, gdzie będzie miała miejsce kampania Śmiało wyginaj ciało:
5-10 listopada Kraków, Galeria Krakowska, ul. Pawia 5
5-10 listopada Gdańsk, Galeria Handlowa Madison, ul. Rajska 10
13-18 listopada Łódź, Manufaktura, ul. Karskiego 5
13-18 listopada Lublin, Centrum Handlowe Plaza, ul. Lipowa 13
20-25 listopada Poznań, Centrum Handlowe Plaza, ul. Drużbickiego 2
20-25 listopada Wrocław, Centrum Handlowo-Rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki, ul. Plac Grunwaldzki 22
27 listopada - 2 grudnia Warszawa, Złote Tarasy, ul. Złota 59
27 listopada - 2 grudnia Katowice, Centrum Handlowe 3 Stawy, ul. Pułaskiego 60
źródło: Sony Ericsson