King Cross Marcelin - jedna z największych galerii handlowych w Poznaniu – udostępniła swoim klientom nowoczesną sieć bezprzewodową od Meru Networks. Wdrożenie przeprowadził Komputronik Biznes.
Stworzona w King Cross sieć bezprzewodowa ma charakter otwarty i jest dostępna dla wszystkich osób odwiedzających galerię handlową. Sieć została zaprojektowana w taki sposób, aby najsilniejszy sygnał był w miejscach, gdzie w galerii są kawiarnie. Ma to umożliwić posiadaczom laptopów – robiącym zakupy w King Cross - odpoczynek przy kawie z opcją darmowego skorzystania z Internetu. Do stworzenia sieci wykorzystano dwa punkty dostępowe Meru MN-AP201RH Single Radio 802.11 a/b/g oraz kontroler Meru MN-MC505-EU0. Ze względu na zastosowanie rozwiązań Meru Networks, sieć bezprzewodowa w King Cross jest pod wieloma względami unikatowa.
„Najbardziej wyróżniającymi cechami nowej sieci bezprzewodowej jest zastosowanie w niej dwóch opatentowanych technologii Meru: kontroli i zarządzania ruchem w sieci ATC (Air Traffic Control™) oraz technologii tzw. wirtualnej komórki (Virtual Cell™). Pierwsza z nich pozwala na ścisły nadzór nad ruchem generowanym w sieci, natomiast wirtualna komórka umożliwia wszystkim punktom dostępowym pracę na tym samym kanale, tworząc w ten sposób jednolity obszar pokryty zasięgiem sieci WLAN. Dzięki temu, nie dochodzi do zakłóceń pomiędzy nachodzącymi na siebie sygnałami z różnych punktów dostępowych” - tłumaczy Łukasz Brzóska z Departamentu Sprzedaży Komputronik Biznes.
Technologia wirtualnej komórki umożliwia m.in. bezproblemowe korzystanie z telefonii VoIP przez osoby, które mają telefon komórkowy z obsługą WLAN i aktywne konto u operatora telefonii internetowej. Taką możliwość mają też klienci King Cross Marcelin, którzy nie muszą się obawiać, że ich połączenie będzie przerywane za każdym razem, gdy znajdą się w miejscach z nachodzącymi na siebie sygnałami z różnych sieci bezprzewodowych. Bez rozwiązań Meru, w King Cross takie zakłócenia miałyby miejsce - na terenie galerii funkcjonuje bowiem kilka sieci WLAN, przeznaczonych wyłącznie dla pracowników centrum handlowego.
„Zależało nam na udostępnieniu naszym klientom możliwie najlepszego rozwiązania WLAN. Bezprzewodowy dostęp do Internetu jest bowiem istotnym czynnikiem tworzącym wartość dodaną w centrach handlowych, a to wpływa na zadowolenie klientów. Dlatego cieszę się, że udało nam się wybrać rozwiązanie, które idealnie wkomponowało się w naszą istniejącą infrastrukturę teleinformatyczną, a dodatkowo zapewniło naszym klientom stabilny i szybki dostęp do Internetu oraz wiele innych możliwości, niedostępnych dla użytkowników pozostałych sieci bezprzewodowych” - mówi Katarzyna Wycinka, Dyrektor King Cross Marcelin.
źródło: Meru Networks
News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?
Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcejNews Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog
Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej