Kongres „Media Summit” Świata Telekomunikacj i Mediów to stały element kalendarza kluczowych spotkań rynku telekomunikacyjnego i mediów w Polsce. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 listopada 2010r. w hotelu Hilton w Warszawie.
Jest to prestiżowe spotkanie skierowane do najwyższej kadry menedżerskiej, która podąża za najnowszą wiedzą związaną z rozwojem rynku w Polsce i w krajach europejskich. Wybitne, międzynarodowe grono zaproszonych gości gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny kongresu, a poruszane zagadnienia dotyczą najistotniejszych problemów rynku mediów i telekomunikacji w kontekście zmian w prawie i trendach w kraju i Europie.
Wśród kluczowych zagadnień poruszanych w tegorocznej edycji kongresu znalazły się:
- Zagospodarowanie dywidendy cyfrowej – ostatnie rozstrzygnięcie
- Przetarg na częstotliwości i jego implikacje dla rynku
- Must-carry i must-offer w nowych warunkach cyfrowych
- Telewizja 3D – ślepa uliczka czy telewizyjna rewolucja?
- Digitalizacja archiwów filmowych i telewizyjnych – druga młodość starych produkcji – przełożenie na biznes
- Rozwój technologii mobilnych i ich wpływ na media
Strona z agendą konferencji:
http://mmcpolska.pl/index.php?view=details&id=122:media-summit-wiata-telekomunikacj-i-mediow
Broszura:
http://mmcpolska.pl/media/system/pdf/Media_Summit_STiM.pdf
Patronat honorowy nad konferencją objęły m.in.: Ministerstwo Infrastruktury, Ministerstwo Kultury
i Dziedzictwa Narodowego, KRRiT, ZAiKS, KIGEiT.
źródło: MM CONFERENCES