Archiwalne

Kongres 'Media Summit' Świata Telekomunikacj i Mediów

27.10.2010


Kongres „Media Summit” Świata Telekomunikacj i Mediów to stały element kalendarza kluczowych spotkań rynku telekomunikacyjnego i mediów w Polsce. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 listopada 2010r. w hotelu Hilton w Warszawie.

Jest to prestiżowe spotkanie skierowane do najwyższej kadry menedżerskiej, która podąża za najnowszą wiedzą związaną z rozwojem rynku w Polsce i w krajach europejskich. Wybitne, międzynarodowe grono zaproszonych gości gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny kongresu, a poruszane zagadnienia dotyczą najistotniejszych problemów rynku mediów i telekomunikacji w kontekście zmian w prawie i trendach w kraju i Europie.

Wśród kluczowych zagadnień poruszanych w tegorocznej edycji kongresu znalazły się:
- Zagospodarowanie dywidendy cyfrowej – ostatnie rozstrzygnięcie
- Przetarg na częstotliwości i jego implikacje dla rynku
- Must-carry i must-offer w nowych warunkach cyfrowych
- Telewizja 3D – ślepa uliczka czy telewizyjna rewolucja?
- Digitalizacja archiwów filmowych i telewizyjnych – druga młodość starych produkcji – przełożenie na biznes
- Rozwój technologii mobilnych i ich wpływ na media

Strona z agendą konferencji:
http://mmcpolska.pl/index.php?view=details&id=122:media-summit-wiata-telekomunikacj-i-mediow

Broszura:
http://mmcpolska.pl/media/system/pdf/Media_Summit_STiM.pdf

Patronat honorowy nad konferencją objęły m.in.: Ministerstwo Infrastruktury, Ministerstwo Kultury
i Dziedzictwa Narodowego, KRRiT, ZAiKS, KIGEiT.

źródło: MM CONFERENCES

News Sześć powodów, aby dbać o prywatność danych w obecnych czasach

W dzisiejszym świecie technologii i wszechobecnych mediów społecznościowych, prywatność danych osobowych staje się jednym z najważniejszych aspektów naszego życia cyfrowego. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji niewłaściwego zarządzania swoimi danymi, a to może prowadzić do niekorzystnych sytuacji, takich jak kradzież tożsamości, utrata prywatności czy wykorzystanie danych w celach marketingowych. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej