W stacjach telewizyjnych ruszają spoty promujące multimedialną aplikację na komórkę, która „wykrywa” duchy. Autorem kampanii „Krwawe lato”, która promuje utrzymany w mrocznej tematyce zestaw mobilnych gier jest firma Mobiteam, wiodący dostawca mobilnej rozrywki w Polsce.
Po uruchomieniu aplikacji „Ghost Sensor” na telefonie komórkowym pojawia się sensor, który wykrywa znajdujące się w okolicy duchy. Proces detekcji nadprzyrodzonych mocy, wzbogacony o efekty dźwiękowe i wizualne, kończy się po odnalezieniu strasznego potwora. Ta zabawna i prosta w obsłudze aplikacja należy do kategorii MIDletów, programów na komórki i PDA, wykonanych w technologii Java. Warunkiem jej użycia jest wysłanie SMS-a typu Premium na numer podany w spocie.
W ramach „Krwawego lata” Mobiteam przygotował również zestaw gier mobilnych utrzymanych w mrocznej tematyce. W „California ChainSaw Massacre” użytkownicy telefonów komórkowych wcielają się w psychopatycznego mordercę, znanego z hollywoodzkiego przeboju o podobnym tytule. Miłośnicy filmów mrożących krew w żyłach nie zawiodą się także na aplikacjach „Death Zone”, „Thursday the 12th”, „Death Trap2” i „Darkest Fear™ 3: Nightmare”, najnowszej części jednej z najlepszych mobilnych gier z gatunku horrorów. Wszystkie te aplikacje są dostępne pod adresem: http://krwawelato.funplaza.pl/.
To nie pierwszy projekt, który powstał przy udziale firmy Mobiteam i promowany jest przez stacje telewizyjne. Dużą popularnością cieszył się także zmieniający komórkę w rentgen „X-Ray Scanner” oraz zaawansowana sztuczka dla magików „Pyro”. Z kolei dla użytkowników ceniących poczucie humoru przygotowano wydającego nieprzyzwoicie śmieszne dźwięki „Pierd”, aplikację w całości zaprojektowaną przez Mobiteam.
„Rynek mobilnej rozrywki bardzo szybko zyskuje na wartości. Według różnych prognoz ma osiągnąć w bieżącym roku poziom ponad miliarda złotych. „Krwawe lato” to przykład projektu, który dostarcza użytkownikom telefonów komórkowych multimedialną rozrywkę wykorzystując proste w obsłudze i atrakcyjne wizualnie aplikacje w technologii Java”, - powiedział Marek Radochoński, Dyrektor Działu Marketingu w Mobiteam Sp. z o.o.
źródło: Mobiteam
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej