Magiczny świat smartfonów dostępny dla wszystkich dzięki współpracy T-Mobile i Angry Birds
Jutro startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, która wykorzystuje ogromną popularność na świecie gry numer jeden na smartfony – Angry Birds. W spotach reklamowych przygotowanych dla tej kampanii zostały wykorzystane motywy z wielkiego wydarzenia jakie T-Mobile przygotował w jednym z głównych miast Europy, Barcelonie.
To właśnie tam 11 maja 2011 roku zwykli przechodnie mogli przenieść znane im wcześniej ze smartfonów postaci do realnego świata. Tylko tego dnia każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w Angry Birds na żywo. Film pokazujący emocje, jakie towarzyszyły tym zmaganiom, bije kolejne rekordy popularności na You Tube; do dzisiaj został wyświetlony ponad 7,7 miliona razy na całym świecie.
Kampania przygotowana przez T-Mobile w Polsce ma na celu popularyzację magicznego świata smartfonów. To one oraz nowe atrakcyjne taryfy będą obok Angry Birds głównymi bohaterami reklam. Dzięki nowej ofercie T-Mobile każdy będzie mógł sprawdzić swoje siły w starciu ze świniami na smartfonie za złotówkę.
Kampania popularyzująca smartfony za złotówkę oprócz szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, radio, telewizja oraz social media obejmie również działania ambientowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Deutsche Telekom oraz Rovio, producent gry, są zadowolone ze współpracy nad projektem promującym ich przesłanie wśród nowej publiczności poprzez zaangażowanie jej w organizację wyjątkowych pokazów na żywo. Od samego początku w 2009 roku światowy hit Angry Birds stał się nowym wyznacznikiem udanej aplikacji dla smartfonów oraz gry mobilnej. Jej pozycja stale zyskiwała w rankingach konsumenckich zarówno dla aplikacji płatnych jak i bezpłatnych osiągając liczbę ponad 10 milionów sprzedanych sztuk w Listopadzie 2010 roku. Ludzie na całym świecie każdego dnia spędzają na graniu w Angry Birds w sumie 200 milionów minut, co przekłada się na 16 lat dla każdej mijającej godziny.
źródło: T-Mobile