Archiwalne

Magiczny świat smartfonów dostępny dla wszystkich dzięki współpracy T-Mobile i Angry Birds

31.08.2011

Jutro startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, która wykorzystuje ogromną popularność na świecie gry numer jeden na smartfony – Angry Birds. W spotach reklamowych przygotowanych dla tej kampanii zostały wykorzystane motywy z wielkiego wydarzenia jakie T-Mobile przygotował w jednym z głównych miast Europy, Barcelonie.

To właśnie tam 11 maja 2011 roku zwykli przechodnie mogli przenieść znane im wcześniej ze smartfonów postaci do realnego świata. Tylko tego dnia każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w Angry Birds na żywo. Film pokazujący emocje, jakie towarzyszyły tym zmaganiom, bije kolejne rekordy popularności na You Tube; do dzisiaj został wyświetlony ponad 7,7 miliona razy na całym świecie.

Kampania przygotowana przez T-Mobile w Polsce ma na celu popularyzację magicznego świata smartfonów. To one oraz nowe atrakcyjne taryfy będą obok Angry Birds głównymi bohaterami reklam. Dzięki nowej ofercie T-Mobile każdy będzie mógł sprawdzić swoje siły w starciu ze świniami na smartfonie za złotówkę.

Kampania popularyzująca smartfony za złotówkę oprócz szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, radio, telewizja oraz social media obejmie również działania ambientowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Deutsche Telekom oraz Rovio, producent gry, są zadowolone ze współpracy nad projektem promującym ich przesłanie wśród nowej publiczności poprzez zaangażowanie jej w organizację wyjątkowych pokazów na żywo. Od samego początku w 2009 roku światowy hit Angry Birds stał się nowym wyznacznikiem udanej aplikacji dla smartfonów oraz gry mobilnej. Jej pozycja stale zyskiwała w rankingach konsumenckich zarówno dla aplikacji płatnych jak i bezpłatnych osiągając liczbę ponad 10 milionów sprzedanych sztuk w Listopadzie 2010 roku. Ludzie na całym świecie każdego dnia spędzają na graniu w Angry Birds w sumie 200 milionów minut, co przekłada się na 16 lat dla każdej mijającej godziny.

źródło: T-Mobile

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe MOVEit w języku polskim: Progress prezentuje nową wersję konsoli

Progress MOVEit to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania i automatyzacji transferu plików, które zapewnia pełną widoczność i kontrolę nad plikami wysyłanymi do partnerów, klientów i pracowników w firmie. MOVEit gwarantuje bezpieczeństwo plików zarówno podczas transferu, jak i w bazie danych, spełniając przy tym wewnętrzne polityki oraz zewnętrzne regulacje takie jak NIS2 i DORA. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

News Co to za numer, kto dzwonił, kogo to numer - Dowiedz się, kto dzwonił

Nie odebrałeś telefonu od nieznanego rozmówcy? Jeśli chcesz dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił? Jeśli tak możesz sprawdzić właściciela numeru telefonu w specjalnej wyszukiwarce, lub na kilka innych sposobów. W tym artykule przedstawimy kilka z nich. czytaj więcej