Archiwalne

Matsushita Electric zmienia nazwę na Panasonic Corporation

01.10.2008

Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. z siedzibą w Osace, Japonia, oficjalnie zmieniła nazwę na Panasonic Corporation a symbol firmy na Giełdzie Nowojorskiej został zmieniony z MC na PC.

Zmiana nazwy objęła również te spółki koncernu, które dotychczas używały nazw Matsushita lub National. Obok zmiany nazwy firmy na rynku japońskim prowadzony jest proces rebrandingu marki National na Panasonic, który ma zakończyć się do końca marca 2010 roku.

W 1918 roku, kiedy firma została założona, nosiła nazwę Matsushita Electric Housewares Manufacturing Works, którą w 1929 roku zmieniono na Matsushita Electric Manufacturing Works. Od 1935 roku kiedy przedsiębiorstwo przekształciło się w spółkę akcyjną, używano nazwy Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. Korporacja od wielu lat korzystała ze znaków towarowych takich jak National, Panasonic czy Technics, jednak w 2003 roku zdecydowała się uczynić Panasonic, wraz ze sloganem “Panasonic ideas for life”, główną marką całej grupy.

Dotychczasowa filozofia zarządzania oraz kultura korporacyjna Matsushita Group będą kontynuowane i stosowane przez Panasonic Corporation na całym świecie. Wszyscy pracownicy Panasonic dołożą starań by pracując według wspólnej filozofii, osiągnąć cel, jakim jest uczynienie firmy światowym liderem w produkcji elektroniki konsumenckiej.

źródło: Panasonic

News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?

Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej