100-tysięczny internauta Dialogu otrzymał od firmy wysokiej klasy laptop, by w pełni móc korzystać z zasobów i możliwości światowej sieci.
Rodzina Klientów Dialogu powiększa się każdego dnia. W tym gronie jest już przeszło pół miliona abonentów, z których co piąty korzysta z dostępu do Internetu DialNet. Dokładnie 100-tysięcznym klientem w sieci Dialog, u którego został uruchomiony domowy internet jest mieszkanka Jeleniej Góry 23-letnia Magdalena Harapin.
„Od dwóch lat korzystam z Internetu i coraz bardziej doceniam jego możliwości. Jako studentce laptop na pewno bardzo mi się przyda w mojej pracy naukowej i - co najważniejsze - gwarantuje mi mobilność” - mówi Magda Harapin, studentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Od 2007r. Dialog jest firmą o zasięgu ogólnopolskim, korzystającąc zarówno z własnej jak i obcej infrastruktury. Obecnie - zgodnie z trendem rynkowym - usługi internetowe to przede wszystkim szerokie pasmo. Umowy na stały szerokopasmowy dostępu do Internetu DialNet podpisało już ponad 110 tysięcy abonentów.
Dialog był pierwszym w Polsce operatorem (już od czerwca 2006 roku), który oddzielił usługę dostępową od linii telefonicznej. Z oferty DialNet solo - pierwszego na polskim rynku naprawdę samodzielnego domowego internetu, bez konieczności posiadania telefonu i bez dodatkowych opłat za utrzymanie łącza – można korzystać już od 66 zł miesięcznie. Z kolei DialNet Global to oferta Dialogu dla klientów TP, świadczona w całej Polsce w oparciu o sieć tego operatora.
„Współczesny Internet daje niedoścignione, wspaniałe możliwości. Jest nam niezmiernie miło, że to właśnie studentka – osoba młoda i dynamiczna, ma dzisiaj swoje małe święto. Te cechy to także atrybuty Dialogu" - mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju.
źródło: Dialog