Na polski rynek wchodzi Mindbox, firma doradcza, oferująca usługi z zakresu strategii marki, marketingu strategicznego, strategii sprzedaży oraz zarządzania kluczowymi projektami. Zespół Mindbox zdobył kompetencje i doświadczenie na wysokich stanowiskach managerskich w firmach takich jak Apple, IBM czy Nokia.
Firma świadczy usługi doradcze i oferuje zasoby potrzebne do realizacji strategicznych projektów marketingowych, sprzedażowych oraz do kierowania złożonymi projektami w świecie łączności mobilnej i zaawansowanych technologii. Część usług w ofercie Mindbox jest przeznaczona specjalnie dla operatorów wirtualnych sieci mobilnych (MVNO).
„Mindbox zapewnia zasoby potrzebne do tworzenia strategii marki, strategii marketingowych i sprzedażowych, a także do realizacji kluczowych projektów w domenie zaawansowanych technologii”, mówi Adam Dancewicz, odpowiedzialny za zarządzanie projektami, inżynierię procesów biznesowych oraz resourcing. „Stosujemy metodę tzw. insourcingu - funkcjonujemy jako część zespołu klienta i ściśle z nim współpracując transferujemy kompetencje aż do momentu finalizacji danego przedsięwzięcia. Stosownie do potrzeb klienta oferujemy doradztwo, zarządzanie różnymi obszarami biznesowymi jak również profesjonalne kierowanie projektami czy też dostarczanie wykwalifikowanych specjalistów pracujących w projektach”.
Hanna Viita odpowiedzialna w Mindbox za operacje marketingowe i zarządzanie marką: „Korzystając z naszego długoletniego doświadczenia w prowadzeniu czołowych, globalnych marek, chcemy współpracować z różnorodnymi firmami, potrzebującymi gruntownej wiedzy oraz pomocy przy budowie własnych marek czy też rozwoju relacji z klientami. Przykładowe projekty Mindbox obejmują stworzenie strategii marketingowej, przygotowanie planu dotarcia do klientów, wprowadzanie na rynek silnej marki usług mobilnych lub po prostu zdobycie większej wiedzy o zaawansowanych, społecznościowych usługach mobilnych”.
źródło: Mindbox