Archiwalne

MNI przejmuje MoCoHub

26.08.2006



Zarząd MNI SA zawarł wiążącą umowę z dotychczasowymi udziałowcami MoCoHub Sp. z o.o. na zakup 100% udziałów w tej spółce. MoCoHub funkcjonuje na rynku od kilku lat jako dostawca treści mobilnych usług multimedialnych dla niemal 90% podmiotów operujących na rynku. Włączenie spółki do Grupy MNI jest kolejnym etapem realizacji strategii, której celem jest osiągniecie przez MNI dominującej pozycji na rynku usług multimedialnych.

Ostateczną transakcję poprzedzi badanie finansowe i prawne stanu przejmowanej przez MNI firmy.

Przyjęta przez Zarząd MNI strategia zakłada skuteczne zwiększenie udziału w rynku poprzez wzmocnienie obszaru sprzedaży treści multimedialnych oraz rozwój projektu MVNO (Operator Wirtualny). Zakup spółki MoCoHub przybliża MNI do finalizacji projektu powołania wielopłaszczyznowego Centrum pozyskiwania i przygotowywania treści do usług multimedialnych, zarówno mobilnych jak i dla telewizji internetowej, Internetu oraz innych tradycyjnych mediów. Umocnienie i rozwinięcie tej części Grupy MNI jest również ściśle związane z bliskimi planami ekspansji Spółki na rynki zagraniczne.

Zakup udziałów w spółce MoCoHub zostanie sfinansowany z kapitałów własnych MNI SA oraz ze środków pochodzących z emisji akcji serii L. Nabycie wszystkich akcji przysługujących z tytułu prawa poboru zadeklarował już com.Investment Sp. z o.o., największy akcjonariusz MNI, w którego posiadaniu jest 32,6% akcji. Datę prawa poboru wyznaczono na 15 września br.

Zarząd MNI S.A. planuje osiągnięcie w 2006 roku ponad 140 mln zł przychodów ze sprzedaży i osiągnięcie wskaźnika EBIDTA w wysokości 35 mln zł. W przyszłym roku EBITDA ma wynieść 50 mln zł przy 180 mln zł sprzedaży, a w 2008 roku przy przychodach 225 mln zł MNI chce wypracować 65 mln zł EBITDA.

źródło : eGospodarka.pl

News Jak pobierać pliki z YouTube?

Jak pobierać pliki z YouTube? Zobacz prostą w obsłudze aplikację, która pomoże Ci w tym procesie. czytaj więcej

News Na czym polega outsourcing?

Outsourcing oznacza wykorzystywanie źródeł zewnętrznych podczas organizacji pracy firmy. Jeżeli działalność rozrosła się na tyle, że zarządcy nie są w stanie poświęcić się w pełni wszystkim obowiązkom, skorzystanie z profesjonalnej firmy zewnętrznej może okazać się konieczne. Na czym to dokładnie polega? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu! Zapraszamy do lektury! czytaj więcej

News Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy.

Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób – mówi Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży. czytaj więcej

News 7 cech dobrych słuchawek dousznych

Słuchawki douszne, nazywane też pchełkami lub TWS-ami, to idealne urządzenie audio do smartfona, odtwarzacza muzycznego czy na wyjścia na miasto. Mimo niepozornego wyglądu czołowe modele potrafią kosztować ponad 500, a nawet 900 zł. Co powinno wyróżniać najlepsze słuchawki douszne? O tym w poniższym artykule! czytaj więcej