Archiwalne

Momail i FlexMail usprawniają Windows Mobile

25.08.2008

Momail i FlexMail usprawniają obsługę poczty elektronicznej w urządzeniach wyposażonych w Windows Mobile. Dzięki temu użytkownicy otrzymają dodatkowe funkcje, ochronę antywirusową i antyspamową oraz możliwość kompresji danych nawet o 99,9 procent.

Współpraca serwisów Momail i FlexMail pozwoliła na znaczne ułatwienie konfiguracji i obsługi poczty elektronicznej w urządzeniach z systemem Windows Mobile oraz na korzystanie z dodatkowych możliwości takich, jak technologia push czy usprawnione zarządzanie folderami. Równoczesne wykorzystanie Momaila do ściągania poczty z wielu skrzynek oraz FlexMaila jako czytnika poczty ułatwia skonfigurowanie i korzystanie z mobilnej poczty elektronicznej. Użytkownicy Momaila mogą korzystać z technologii push ze wszystkimi skrzynkami email – w tym także z tak popularnymi, jak Fotka, Interia, O2, Onet, Wirtualna Polska, a także Hotmail, Gmail i Yahoo! Mail.

Technologia opatentowana przez firmę Momail umożliwia automatyczną optymalizację wszystkich emaili i załączników zmniejszając ich objętość nawet o 99,9%, dzięki czemu ściąganie emaili jest znacznie szybsze i tańsze. Ponadto serwis Momail jest wyposażony w światowej klasy ochronę antyspamową i antywirusową. Natomiast FlexMail umożliwia spersonalizowanie skrzynki pocztowej w sposób znacznie bardziej wyrafinowany, niż pozwala na to standardowa usługa Messaging.

„Nasza współpraca z FlexMail umożliwia użytkownikom przenośnych urządzeń wyposażonych w oprogramowanie Windows dużo łatwiejsze, bardziej funkcjonalne i ekonomiczne korzystanie z mobilnego emaila” - powiedział Roger Grönberg, prezes firmy Momail.

„Dzięki współpracy z firmą Momail udało się zoptymalizować i poprawić sprawność poczty elektronicznej do poziomu, który jest nieosiągalny na innych platformach. Momail stworzył unikatową usługę. Jesteśmy dumni z możliwości współpracy korzystania z niej” - uzupełnił Alex Kac prezes i założyciel WebIS.

źródło: Momail

T-Mobile T‑Mobile rozpoczyna przedsprzedaż iPhone’ów Xs i Xs Max

zbliża się rynkowa premiera najnowszych flagowców od Apple – zaprezentowanych tydzień temu iPhone’ów Xs i Xs Max. Smartfony można będzie zamówić w T‑Mobile już za chwilę – dokładnie o północy rusza przedsprzedaż urządzeń w sklepie internetowym. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile

Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcej