Momail został umieszczony na liście „superdostawców” w raporcie ‘Cool Vendors in Mobile and Wireless, 2008’ („Super Dostawcy w obszarze mobilności i komunikacji bezprzewodowej”) opublikowanym przez firmę analityczną Gartner, Inc (raport G00155986 z 7 kwietnia 2008r.).
Momail został wymieniony w raporcie Gartnera jako jeden z super dostawców oferujących produkty i usługi, które „zwiększą atrakcyjność urządzeń mobilnych, aplikacji i usług kierowanych zarówno do firm, jak i do konsumentów”. Opisani w tym raporcie producenci tworzą innowacyjne rozwiązania w obszarze urządzeń mobilnych, mobilnych aplikacji internetowych, poczty elektronicznej, komunikacji głosowej oraz rozwiązań do komunikacji pomiędzy urządzeniami (‘machine to machine’).
„Zostanie ‘Super Dostawcą’ Gartnera jest, oczywiście, super. Jest to kolejne potwierdzenie słuszności naszego pomysłu oferowania mobilnej poczty elektronicznej. Dziś Momail jest dostępny w 11 krajach, a jeszcze w tym roku użytkownicy z kolejnych 20 państw będą mogli używać najmniejszej mobilnej poczty elektronicznej na świecie” – powiedział Roger Grönberg, prezes Momaila.
Momail, to bezpłatna usługa mobilnej poczty elektronicznej, która skutecznie rozwiązuje problem wysokich opłat za transmisję danych poprzez dostosowanie rozmiarów przesyłanego maila do możliwości konkretnego modelu aparatu. „Lekkie” emaile oraz takie usprawnienia, jak ochrona przed spamem, czy integracja wielu kont pocztowych w jednej skrzynce, są znakiem firmowym Momaila i świadczą o jego wyjątkowości.
Informacje o procesie wyboru Super Dostawców
Lista Gartnera nie jest kompletnym katalogiem dostawców zajmujących się jakimkolwiek konkretnym obszarem technologii. Została ona stworzona w celu pokazania nowych, interesujących i innowacyjnych dostawców, produktów i usług. Gartner nie udziela na ten raport żadnej gwarancji, wyrażonej lub domniemanej. Nie ocenia też przydatności opisywanych rozwiązań do jakiegokolwiek konkretnego zastosowania.
Gartner definiuje „super dostawcę” jako firmę oferującą technologie lub rozwiązania, które są:
· innowacyjne – czyli umożliwiają użytkownikom zrobienie rzeczy, których nie mogli oni zrobić wcześniej
· wpływowe – czyli mają lub będą mieć wpływ na biznes (nie jest więc to tylko technologia dla samej technologii)
· intrygujące – czyli zainteresowały Gartnera lub przyciągnęły jego uwagę w ciągu ostatniego półrocza
źródło: Momail