Psiloc – polski innowator w obszarze technologii mobilnych - ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji VoxTrack Enterprise, oprogramowania, które umożliwia nagrywanie, archiwizowanie
i przeszukiwanie przeprowadzonych rozmów z telefonów komórkowych a także informacji przesyłanych w formie SMSów i MMSów.
“Wiele osób nie wie, że korzystanie z tego typu rozwiązań jest już obowiązkiem wielu firm po wejściu
w życie dyrektywy Unii Europejskiej, która nakazuje przechowywanie nagrań rozmów telefonicznych
z klientami nawet przez dwa lata” mówi Marek Filipiak, założyciel Psiloca. „Dodatkową korzyścią z posiadania VoxTracka jest to, że pozwala on monitorować zachowanie pracowników w czasie rozmowy telefonicznej, aby zapewnić zgodnośc ich postępowania z procedurami oraz aby mieć pewność co do poprawności i precyzji uzgodnień w czasie negocjacji prowadzonych przez telefon.
VoxTrack Enterprise rejestruje przychodzące i wychodzące połączenia głosowe, SMSy i MMSy a także połączenia nieodebrane. Zarówno część mobilna jak i pecetowa tego rozwiązania dostępne są w językach: angielskim, polskim, niemieckim i hiszpańskim. Kolejne wersje językowe są w trakcie opracowywania.
Wśród nowych funkcjonalności VoxTrack 1.3 znajdują się zoptymalizowane mechanizmy przeszukiwania nagrań, prawo usuwania nagrań tylko przez osoby upoważnione oraz możliwość podglądu czasów nagranych lub wyszukanych rozmów. Obecna wersja VoxTrack Enterprise zawiera pełny historię rozmów i prosty mechnizm przełączania między statusem „nagrywane” lub „nienagrywane”.
Podobnie jak VoxTrack dla klientów indywidualnych tak i Vox Track Enterprise pozwala na to, aby użytkownicy sami mogli ustawić wiadomość lub sygnał informujący o nagrywaniu rozmowy. Jedocześnie posiada także opcję ukrycia ikonki nagrywania, aby osoba nagrywana nie była informowana o tym fakcie.
“Jesteśmy usatysfakcjonowani dobrym odzewem, z jakim spotkały się na rynku produkty z linii VoxTrack
i – prawdę mówiąc - wcale nas ta pozytywna reakcja nie dziwi.” stwierdził Marek Filipiak „Używanie takiej technologii jest koniecznością w dzisiejszych czasach. Szybkie tempo prowadzenia negocjacji i zawierania transakcji oznacza , że każde słowo wypowiedziane w rozmowie telefonicznej naprawdę ma znaczenie. Dodatkowo ma kilka zalet z prawnego punktu widzenia. Wiele typów przedsiębiorstw począwszy od banków przez firmy ubezpieczeniowe na firmach medycznych kończąc – musi dysponować narzędziami do ochrony swoich interesów przed nieuzasadnionymi roszczeniami klientów, które są zbędnym obciążeniem finansowym dla tych firm. "
źródło: Psiloc