Archiwalne

Netia sprzedaje część aktywów Premium Internet spółce Mediatel S.A.

06.03.2008

Netia S.A. zawarła dzisiaj umowę z Mediatel S.A. na sprzedaż części aktywów swojej spółki Premium Internet, związanych z terminacją ruchu międzynarodowego (IVT). Wartość kontraktu to 12 mln złotych.

Umowa sprzedaży jest zgodna ze strategią Netii skoncentrowaną na dalszym rozwoju usług szerokopasmowego dostępu do Internetu i poprawy płynności finansowych oraz zwiększenia zyskowności segmentu klientów biznesowych.

Mediatel nabywa część aktywów Premium Internet związanych ze świadczeniem usługi IVT, pozostała część aktywów i infrastruktury związana z zakończeniem i rozpoczęciem ruchu (np.: punkty styku z TP S.A.) oraz spółka Premium Internet pozostają w Netii i będą wykorzystywane do świadczenia usługi WLR i preselekcji dla klientów detalicznych.

„Jesteśmy przekonani, że zawarta dzisiaj umowa jest korzystna dla obu partnerów, Netii i Mediatela. Netia uzyskuje dobrą cenę za działalność, która nie jest priorytetowa dla naszej strategii, a Mediatel nabywa dobrze prosperujący sektor działalności będący liderem na rynku, który pozwoli spółce na budowę potencjału w jej strategii zorientowanej na usługi hurtowe” – powiedział Bertrand Le Guern, członek zarządu Netia S.A.

źródło: Netia

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia przybliża się do klientów w Warszawie

W sobotę, 24 marca, Netia otworzyła cztery nowe pop-up store (tzw. wyspy) w Warszawie – w Galerii Bemowo, Galerii Renova (Targówek), Tesco Gocław oraz Tesco Kabaty. Wybór miejsc był zdecydowanie nieprzypadkowy… czytaj więcej