Archiwalne

New York Yankees i Cisco udostępnią przełomową technologię na nowym stadionie Yankee

25.11.2008

Cisco wyposaży nowy stadion Yankee w rozwiązanie wideo w standardzie High-Definition oraz
w zaawansowaną technologię komunikacji, zapewniając kibicom maksimum rozrywki.

Firma Cisco Systems poinformowała, że nowy stadion Yankee, którego otwarcie nastąpi w kwietniu 2009 r., został wyposażony w najnowocześniejsze technologie przewodowe, sieciowe i wideo Cisco®, dzięki czemu fani drużyny New York Yankees będą mieli do dyspozycji najlepszy pod tym względem na świecie stadion do gry w baseball. Najważniejsza dla kibiców będzie zainstalowana na boisku baseballowym nowa technologia firmy Cisco pod nazwą Cisco StadiumVisionTM. Zapewni ona fanom najbardziej zaawansowane technicznie możliwości obserwacji rozgrywek baseballowych.

Opierając się na swoich wcześniejszych innowacyjnych dokonaniach, zespół New York Yankees zintegruje usługi przesyłania obrazu, głosu i danych oraz usługi bezprzewodowe w jedną działającą bezproblemowo sieć następnej generacji, która umożliwi udostępnianie informacji o rozgrywkach sportowych na wiele nowych sposobów, zapewniając zupełnie nowe formy komunikacji zespołu
z jego fanami. Kibice będą mogli oglądać wiadomości sportowe i wyniki rozgrywek, prognozy pogody oraz informacje dla kierowców, nie tracąc ani chwili z przebiegu gry na boisku.

„Wybraliśmy Cisco na dostawcę rozwiązań sieciowych dla nowego stadionu Yankee, gdyż firma ta rozumie nasze potrzeby biznesowe, potrafi zdefiniować możliwości i przedstawić konkretne rozwiązania nowoczesnego śledzenia rozgrywek, które zaspokoją oczekiwania naszych fanów” ― powiedział Lonn A. Trost, dyrektor ds. operacyjnych drużyny Yankees. „Firma Cisco pomoże nam wykorzystać rewolucyjne zmiany występujące w branży, takie jak przejście z transmisji w standardowej rozdzielczości na wideo w wysokiej rozdzielczości (HD), aby zapewnić naszym fanom najnowocześniejsze możliwości śledzenia wszystkich rozgrywek baseballowych w nadchodzących latach”.

Wyjątkowo urozmaicone możliwości odbioru obrazu HD dla wszystkich kibiców

Firma Cisco we współpracy z zespołem New York Yankees rozszerzy gamę możliwości śledzenia meczy tej drużyny i innych imprez organizowowanych na stadionie poprzez zapewnienie większej interaktywności, personalizacji i intensywności odbioru. Technologia StadiumVision pozwoli zespołowi Yankees wyświetlać na żywo transmisję wideo z rozgrywek oraz dostosowane do potrzeb widzów treści na każdym monitorze wideo. Wszystkie monitory będą w stanie udostępniać treści wideo w standardzie HD. Poniżej wymieniono niektóre z najważniejszych nowych udogodnień, które firma Cisco i drużyna Yankees zapewnią fanom zespołu na nowym stadionie:

  • Udogodnienia dla fanów zespołu Yankees: Z myślą o wszystkich kibicach, którzy nie chcą stracić ani chwili z akcji rozgrywanych na boisku, firma Cisco będzie wyświetlać transmisję na żywo z meczu na monitorach wideo HD rozmieszczonych na całym stadionie, w tym w lokalnych sklepikach z napojami, przekąskami i pamiątkami, w hallu głównym, w muzeum zespołu Yankees oraz w restauracjach i barach zlokalizowanych na terenie stadionu. Oprócz transmisji na żywo z meczu na monitorach będzie można równocześnie wyświetlać aktualne wyniki sportowe, ciekawostki na temat drużyny Yankees, wiadomości i prognozy pogody dostarczane z jednego ekranu. Po zakończeniu meczu monitory te pozwolą drużynie Yankees skierować kibiców do najbliższych wyjść i dostarczyć im aktualne informacje o ruchu na drogach. W sytuacjach awaryjnych wszystkie monitory stadionowe będzie można natychmiast i jednolicie przestawić na wyświetlanie instrukcji ewakuacji. W dniach, w których nie ma rozgrywek, te same monitory można wykorzystywać do wyświetlania niestandardowych treści i informacji dotyczących wydarzeń specjalnych, takich jak konferencje, śluby i inne imprezy zbiorowe.
  • Pakiet Premium Luxury Fan: Apartamenty Premium Luxury będą wyposażone w telefony IP z ekranem dotykowym, które pozwolą kibicom zamawiać napoje i przekąski oraz pamiątki związane z zespołem Yankees, które mają być dostarczone do apartamentu.
  • Kibice w przyszłości: Firma Cisco i zespół New York Yankees pomyśleli także o przyszłości, aby zapewnić nowoczesność stadionu również w nadchodzących latach. Nowy stadion jest również wyposażony w urządzenia, które pozwolą kibicom w przyszłości wykorzystywać urządzenia bezprzewodowe do zamawiania napojów, przekąsek, pamiątek itp. z miejsca, w którym siedzą, do oglądania natychmiastowych powtórek z gry oraz do rozmawiania w czasie rzeczywistym z przyjaciółmi przebywającymi na stadionie lub poza nim. Stadion jest ponadto wyposażony w urządzenia, które pozwolą fanom komunikować się z zawodnikami przed i po meczu z wykorzystaniem interaktywnej technologii wideo.

„Stadion ten zdefiniuje nowy standard śledzenia rozgrywek sportowych w Ameryce. Jesteśmy zaszczyceni, że nowy stadion drużyny New York Yankees będzie wyposażony w technologie firmy Cisco. Wdrożone rozwiązania pozwolą kibicom śledzić akcję z bliska, a zespołowi pomóc w zmianie sposobu zarządzania operacyjnego obiektem” ― powiedział John T. Chambers, prezes rady nadzorczej i dyrektor generalny firmy Cisco. „Dla firmy Cisco jest to dokonała okazja do zademonstrowania możliwości, jakie oferuje nowoczesne sieć teleinformatyczna.”

źródło: Cisco

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej