Archiwalne

Nie potrzebują telefonów

21.10.2008

Na nasyconych rynkach europejskich coraz popularniejsze są taryfy "SIM-only", bez telefonów.

Na rynku brytyjskim liderem takich rozwiązań jest Virgin Mobile - MVNO, który według GfK ma już 29,5% udziału w rynku ofert bez telefonów, a więc bez kosztownego dla operatorów subsydiowania terminali. Eksplozja popularności ofert "SIM-only" w Wielkiej Brytanii rozpoczęła się w końcu 2007 r. Obecnie notowanych jest ok. 100 tys. takich aktywacji miesięcznie. Ciekawe, że nie można zaobserwować wyraźnych profili popularności takich ofert - nie widać wyraźnych preferencji tego modelu np. wśród młodzieży o ograniczonych przychodach, czy okazjonalnych użytkowników w podeszłym wieku - rozkłady popularności są równe w grupach wieku i płci.

Virgin oferuje dodatkową premię do takiej oferty - przy wydaniu miesięcznie kwoty 100 GBP użytkownik dostaje dodatkowe 10 GBP do wykorzystania - aż do maksymalnej premii w wysokości 100 GBP. Po osiągnięciu maksymalnej premii użytkownik może ją wymienić na subsydiowany telefon. Według wypowiedzi przedstawicieli Vodafone rozwiązanie "SIM-only" są pomostem między pre-paidami a abonamentami. Z oczywistych względów obserwowany trend nie wywołuje natomiast entuzjazmu ze strony dostawcy terminali, którzy jednak uważają go za przejściową modę.

źródło: Audytel

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Czy pracownicy potrzebują szkoleń w zakresie cyberbezpieczeństwa?

Odpowiedź na to pytanie jest oczywista. W sieci nie brakuje porad, wskazówek, nakazów i wytycznych dla każdego pracownika. Często jednak język, w którym są przekazywane jest mylący, niezrozumiały lub skomplikowany, zalecenia nie wiążą się z codziennymi priorytetami, z którymi spotykamy się w codziennym życiu oraz nie mamy pojęcia, dlaczego i w jaki sposób przyjęcie sugerowanych środków będzie miało pozytywny wpływ na naszą pracę. czytaj więcej

News Dlaczego Shopware zdobywa popularność?

Szukasz ciekawej alternatywy dla Magento i Prestashop? W takim razie zwróć uwagę na Shopware. Przez wiele lat platforma e-commerce koncentrowała się na rynkach niemieckojęzycznych, dziś zyskuje międzynarodową popularność. Obecnie korzysta z niej ponad 200 tys. sklepów. Sprawdź, jakie funkcje platformy przyczynią się do rozwoju Twojego biznesu! czytaj więcej

News Postaw na jakość, wybierz iPhone 13

14 września 2021 miała miejsce premiera iPhone 13, smartfona, którego zaawansowany system doceniany jest przez zadowolonych klientów. Korzystając z obniżek związanych z wychodzeniem kolejnych modeli, warto jest rozważyć kupno tego sprawdzonego flagowca. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Fakty i mity na temat filtrowania DNS

Filtrowanie DNS zapewnia ochronę przed zagrożeniami internetowymi takimi jak wirusy, złośliwe oprogramowanie, ransomware, ataki phishingowe i botnety. System nazw domen (DNS) sprawia, że możemy korzystać z Internetu poprzez zapamiętywanie nazw, a komputery i inne sprzęty tłumaczą je na odczytywalne maszynowo adresy IP. Chociaż koncepcja filtrowania DNS jest prosta i łatwa do zrozumienia, można mieć na jej temat błędne wyobrażenia, które mogą wpływać na jego niezawodne i bezpieczne działanie. czytaj więcej