NIGHT EFFECT - telefon będący wspólnym dziełem marek Emporio Armani oraz Samsung, po kilku miesiącach od swojej europejskiej premiery debiutuje na rynku polskim. Telefon wchodzi do sprzedaży w kluczowych punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.
NIGHT EFFECT to idealny wybór dla młodych osób, które prowadzą aktywny tryb życia i podążają za trendami mody, a muzyce przyznają pierwszoplanowe miejsce w swoim codziennym życiu.
‑ Osoby, które identyfikują się z marką Emporio Armani to często młodzi ludzie, którzy uwielbiają nocne życie – spotkania czy imprezy, gdy jasne światła rozświetlają ulice nowoczesnego miasta i sprawiają, że przypomina ono olśniewający klub nocny. NIGHT EFFECT to idealny dodatek dla takich właśnie użytkowników: towarzyskich i modnych. Telefon posiada szykowny, a jednocześnie miejski wygląd, dodatkowo został zaprojektowany z myślą o łatwej obsłudze i funkcjach muzycznych – powiedział Giorgio Armani.
‑ W zeszłym roku pomyślnie wprowadziliśmy na rynek telefon Giorgio Armani Samsung. Tegoroczny telefon Emporio Armani Samsung NIGHT EFFECT to efekt ponadrocznej współpracy z Giorgio Armanim. Jesteśmy przekonani, że będzie to doskonały wybór dla młodych osób, dla których zatarła się już wyraźna granica pomiędzy modą a techniką, a liczy się przede wszystkim atrakcyjny gadżet elektroniczny – powiedział Geesung Choi, prezes działu Telecommunication Business firmy Samsung Electronics.
Telefon NIGHT EFFECT – w czarnej wersji kolorystycznej – dostępny jest od stycznia 2009 w punktach sprzedaży detalicznej w sugerowanej przez producenta cenie: 1200zł.
źródło: Samsung