Po przeprowadzeniu postępowań administracyjnych, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej w dniu 26 kwietnia 2007 r. wydał decyzje w sprawie dostosowania stawek za zakańczanie połączeń głosowych w publicznej ruchomej sieci telefonicznej. Decyzje dotyczą operatorów o znaczącej pozycji rynkowej: Polkomtel S.A., Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel Sp. z o.o. oraz Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
W decyzjach tych Prezes UKE nałożył obowiązek dostosowania stawki z tytułu zakańczania połączeń głosowych w publicznych ruchomych sieciach telefonicznych (stawki MTR - Mobile Termination Rates) od dnia 1 maja 2007 r. do poziomu 40,00 groszy/min. (płaska stawka niezależnie od pory i rodzaju dnia).
Zgodnie z zatwierdzonym w decyzji harmonogramem docelowo stawka MTR ma zostać obniżona do poziomu 21,62 groszy/min. od dnia 1 maja 2010 r.
Operatorzy zostali także zobowiązani do corocznego przedstawiania Prezesowi UKE uzasadnienia wysokości stosowanej stawki MTR w oparciu o ponoszone koszty, na podstawie danych za ostatni zakończony rok obrotowy, nie później niż w terminie 100 (stu) dni kalendarzowych od zakończenia w/w roku.
źródło: UKE
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej