Archiwalne

Nokia uruchamia kanał piłkarski z aplikacjami, grami i informacjami o futbolu

11.05.2010


Firma Nokia otworzyła w Ovi Sklepie kanał piłkarski. Miłośnicy futbolu znajdą w nim ekskluzywne materiały stworzone przez Pepsi, a także najbardziej wszechstronny zbiór aplikacji i gier futbolowych oraz materiałów i aktualności najbardziej znanych na świecie dostawców informacji o piłce nożnej. Wszelkie materiały - płatne i do pobrania za darmo, takie jak gry, tapety, motywy z piłkarzami - dostępne są pod linkiem: www.nokia.pl/kibice.

Oprócz materiałów PepsiCo piłkarski kanał Ovi Sklepu będzie także zawierać pokaźną ofertę poświęconą Mistrzostwom Świata 2010. Wśród najbardziej wciągających materiałów i funkcji wymienić można:

- Great Goals - Niezależnie od tego czy kibicujesz Brazylii, Anglii czy poszczególnym zawodnikom, Great Goals zaostrzy Twój apetyt na zbliżający się turniej dzięki serii bezpłatnych materiałów audio i wideo poświęconych najlepszym bramkom w historii piłki nożnej.

- Aktualności piłkarskie - Gdziekolwiek jesteś, możesz na bieżąco odbierać aktualności sportowe. Aplikacje z wiadomościami z piłkarskiego lata 2010 pochodzą z największych futbolowych serwisów internetowych. Livemobile Football, ESPN Soccernet i Goal.com są dostępne jako bezpłatne aplikacje, dzięki którym możesz śledzić wiadomości ze świata oraz skróty meczów wszystkich głównych lig.

- Gry - Poznaj najnowsze mobilne gry piłkarskie i spróbuj wywalczyć puchar dla swojego kraju. Wśród nich są m.in. Real Football 2010 i Real Football Manager 2010 wydane przez Gameloft oraz najnowsze gry piłkarskie EA Sports.

- Sieci społecznościowe - Niezależnie od tego, czy wybierasz do RPA czy też nie, możesz pozostawać w kontakcie ze znajomymi i informować ich, gdzie oglądasz mecz. Swoimi piłkarskimi doświadczeniami możesz dzielić się z innymi kibicami. Możesz też komentować mecze, publikować multimedia i sprawdzać, gdzie w okolicy odbywają się imprezy sportowe.

W ramach piłkarskiej oferty w Nokia Music Store (http://www.music.nokia.pl/) w sprzedaży dostępny będzie hymn piłkarski Pepsi „Oh Africa”. Singiel ten, nagrany w celach dobroczynnych, jest ścieżką dźwiękową piłkarskiej kampanii Pepsi 2010. Wykonawcą utworu jest sześciokrotnie nominowany do nagrody Grammy Akon oraz Keri Hilson, chór Soweto Gospel Choir i szesnaścioro młodych ludzi z całego świata. Ponadto w serwisie http://www.ovi.com/ dostępne będą bezpłatnie motywy i tapety Pepsi z piłkarzami.

źródło: Nokia

Nokia Enter Nokia – zobacz, jak tworzone są technologie telekomunikacyjne jutra

Nokia już po raz 6. otwiera swoje wrocławskie biura dla zwiedzających. Podobnie, jak w ubiegłym roku, Dzień Otwarty odbędzie się w pierwszą sobotę czerwca (dokładnie 03/06/2017 od godziny 10:00) w najnowszym budynku West Gate przy ulicy Lotniczej 12. Na tym podobieństwo do poprzedniej edycji się kończy. Dla zainteresowanych tematyką testowania i tworzenia oprogramowania telekomunikacyjnego organizatorzy przygotowali warsztaty, prezentacje projektów R&D, jak i wizytę w laboratorium. Po raz pierwszy Nokia zaprasza również wszystkich rodziców ze swoimi pociechami, ponieważ specjalnie dla najmłodszych przygotowano moc atrakcji. czytaj więcej

Nokia Enter Nokia – zobacz, jak tworzone są technologie telekomunikacyjne jutra

Nokia już po raz 6. otwiera swoje wrocławskie biura dla zwiedzających. Podobnie, jak w ubiegłym roku, Dzień Otwarty odbędzie się w pierwszą sobotę czerwca (dokładnie 03/06/2017 od godziny 10:00) w najnowszym budynku West Gate przy ulicy Lotniczej 12. Na tym podobieństwo do poprzedniej edycji się kończy. Dla zainteresowanych tematyką testowania i tworzenia oprogramowania telekomunikacyjnego organizatorzy przygotowali warsztaty, prezentacje projektów R&D, jak i wizytę w laboratorium. Po raz pierwszy Nokia zaprasza również wszystkich rodziców ze swoimi pociechami, ponieważ specjalnie dla najmłodszych przygotowano moc atrakcji. czytaj więcej

News Jak wygląda prawidłowe adresowanie koperty?

Mailing w coraz większym stopniu przejmuje komunikację. Rzadziej niż kilka lat temu, można obecnie spotkać się z wysyłaniem listów pocztą. Nie oznacza to jednak, że każda forma korespondencji powinna być dostarczona elektronicznie. Taka sytuacja ma miejsce przede wszystkim, gdy chodzi o adresowanie listu poleconego i przesyłek o charakterze urzędowym. Również pocztówki i zaproszenia wysyła się wciąż metodą tradycyjną. Dlatego też warto mieć świadomość tego, jak wygląda prawidłowe adresowanie koperty i na które jej elementy warto zwrócić uwagę, nim wrzuci się list do skrzynki pocztowej. Pozwoli to wykluczyć ryzyko pomyłki, a tym samym zwrotu listu. czytaj więcej

News Jaki Apple Watch wybrać?

Smartwatch od Apple to dziś powszechnie znane akcesorium. Kolejne odsłony tego zegarka pokazują jak tego typu akcesoria dynamicznie się rozwijają i w jakim kierunku zmierzają. Coraz lepszy i doskonalszy design, funkcje przystosowane do potrzeb użytkownika oraz możliwość szerokiej personalizacji, to główne kierunki rozwoju, które możemy już teraz zobaczyć w trzech nowych modelach. Czytaj o nich więcej. czytaj więcej

News Jaki zasilacz awaryjny apc do firmy wybrać?

Zasilacze awaryjne (z angielskiego uninterruptible power supply, czyli popularne UPS) sprawdzą się w mieszkaniach prywatnych oraz biurach. O ile jednak na zakup zasilacza na potrzeby prywatne decydują się tylko te osoby, które zainwestowały w drogi sprzęt i chcą go odpowiednio zabezpieczyć, to w przypadku firm tego typu zakup można uznać za obowiązkowy.

1. Sprawdzony producent zasilaczy awaryjnych
2. Czy warto kupić UPS do firmy?
3. Co należy sprawdzić przed zakupem UPS?
4. Dodatkowe funkcje zasilaczy awaryjnych czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej