Począwszy od najbliższego weekendu, kiedy to rozegrane zostaną pierwszy mecz finałowy Drużynowych Mistrzostw Polski 2008 Unia Leszno – Unibax Toruń, a także rewanżowe spotkanie o III miejsce CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa – ZKŻ Kronopol Zielona Góra, Ekstraliga Żużlowa poszerza swoją oficjalną nazwę.
"CenterNet Mobile Speedway Ekstraliga” to nowe brzmienie nazwy ekstraligi żużlowej, nadane na mocy umowy sponsorskiej zawartej pomiędzy CenterNet S.A. oraz Ekstraliga Żużlowa sp. z o.o. w sierpniu tego roku. Firma CenterNet związała się z Ekstraligą na trzy sezony od roku 2008 do 2010.
– Zmiana elementów wizualnych już trwa, natomiast pełna integracja nowej nazwy z rozgrywkami nastąpi 19 października 2008 przy okazji znaczącego wydarzenia, jakim jest Wielki Finał Speedway Ekstraligi 2008. Od finału, przez kolejne 2 lata obowiązywania umowy będziemy mogli śledzić rozgrywki w CenterNet Mobile Speedway Ekstralidze – mówi Grzegorz Tomczyk, Wiceprezes Zarządu CenterNet S.A.
Przypomnijmy, że w sierpniu tego roku CenterNet objął pakiet sponsora tytularnego Speedway Ekstraligi, który wraz z wrześniową kampanią społeczną „Moja Pierwsza Komórka”, wpisuje się w strategię działań społecznej odpowiedzialności biznesu firmy.
– Tak jak wcześniej mówiliśmy, chcemy wspierać perspektywiczne inicjatywy – deklaruje Tomasz Jarmicki, Prezes Zarządu CenterNet S.A. - Jesteśmy dumni, że możemy wspierać najsilniejszą ligę żużlową na świecie – dodaje.
– Mamy nadzieję, że – podobnie jak w przypadku innych polskich lig kolejnych dyscyplin sportowych, współpraca ta przyniesie wymierne korzyści dla obydwu stron – uważa Ryszard Kowalski, Prezes Ekstraliga Żużlowa sp. z o.o.
CenterNet Mobile Speedway Ekstraliga, zaraz po piłkarskiej ekstraklasie, jest na drugim miejscu w Polsce wśród lig sportowych pod względem liczby widzów na obiektach (średnio około 10 tysięcy na mecz na stadionie). Zainteresowanie tą dyscypliną z roku na rok rośnie. – CenterNet Mobile Speedway Ekstraliga jest i pozostanie najatrakcyjniejszą ligą żużlową na świecie, jej znakiem firmowym są widowiska na najwyższym poziomie – dodaje Ryszard Kowalski.
źródło: CenterNet