Archiwalne

Nowe strefy numeracyjne w iFON.pl

18.02.2009

iFON.pl  wdrożył i udostęponił możliwość wyboru numerów telefonicznych z 12 kolejnych stref numeracyjnych w swojej sieci telefonii internetowej. Jest to pierwszy etap poszerzania oferty numeracji PSTN tego operatora.

iFON.pl w pierwszym etapie rozszerzenia oferty numeracji PSTN, udostępnił następujące strefy numeracyjne:

015 (Tarnobrzeg)
025 (Siedlce)
029 (Ostrołęka)
046 (Skierniewice)
055 (Elbląg)
059 (Słupsk)
062 (Kalisz)
067 (Piła)
074 (Wałbrzych)
082 (Chełm)
083 (Biała Podlaska)
094 (Koszalin)

W ofercie operatora telefonii internetowej iFON.pl znajduje się już łącznie 30 stref numeracyjnych. Dodatkowo w ciągu najbliższych tygodni udostępnionych będzie kolejnych 12 stref numeracyjnych.

W iFON.pl numery PSTN kosztują 1 pln miesięcznie. Przy rezerwacji na dłuższy okres niż 1 miesiąc dostępne są dodatkowe rabaty obniżające koszt posiadania własnego numeru.

Równolegle trwają również pracę nad możliwością przenoszenia numerów telefonicznych od innych operatorów.

źródło: iFON.pl

Wiadomości firmowe Co oznacza dyrektywa NIS 2 dla dostawców usług zarządzalnych?

Rosnąca liczba incydentów bezpieczeństwa skłoniła UE do przyjrzenia się branżom wyjątkowo narażonym na ataki. Problematyczne były sektory takie jak energetyka, transport czy finanse. W celu poprawienia bezpieczeństwa narodziła się inicjatywa NIS. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy? czytaj więcej